Wednesday, July 20, 2011

*syafakillah....*

petang kelmarin sy terima call dr k.zah...
katanya baru keluar dr emergency room hosp. parit buntar...syafakillah...
terkejut sekejap...takde angin takde ribut tiba2 keluar emergency room...hu3
sian kakak-kakak saya di pejabat...
haritu kak nana sakit ...Dr cakap stress yg terlampau...
ni kak zah pulak sakit...Dr kata badan lemah tak cukup rehat...
ofis sememangnya tak cukup kakitangan...
bila saya pula bercuti panjang ...bertambah2 la tak cukup org di pejabat tu...

ramai yang mengharapkan 29/7 ni saya kembali bekerja...
saya sendiri tak pasti... segalanya bergantung pd keputusan Dr...
insyaAllah esok next appointment harap semuanya berjalan lancar...
seriously saya pun dah penat berehat di rumah...
asyik makan, tido, main game, layan fb...hu3
nak buat mcmana kan yg tu je keje yg saya boleh buat...hu3

kak zah sabar banyak2 tau...
maria tau sakit kena cucuk dgn antibiotik tu...sangat sakit & nyilu...hu3
teringat kenangan dok hospital 2 hari 2 mlm aritu...



kena masuk 4 tiub antibiotik ...sakit tak tau nak cerita ...hu3
setiap 2 jam sekali Dr akan cucuk ubat masukkan dalam tiub di tangan tu...
kdg2 sampai keluar darah...
balik umah pun stilll dapat bekalan ...ratusan biji antibiotik utk dimakan dalam seminggu...
bayangkan sy perlu makan 24 biji antibiotik dalam sehari ...hu3...
dah macam makan nasi je rasanya...

banyak kesan sebenarnya bila banyak ubat masuk dlm badan...
badan jd lemah...kepala asyik pening ...terhoyong hayang...
mata pun tak larat nk buka...pendek kata mmg tak stabil la


harap kak zah cepat sihat ya...
insyaAllah doakan kalau ada rezeki saya masuk kerja 29hb ni...
kalau saya masih sambung MC pun takpe...
nanti kan ada officer baru yg akan masuk...
harap2 kita dapat kawan baru yg sekepala dgn kita ^^,*

suspen ni ...siapa la yg bakal posting ke sps ni...org baru @ org lama ...
jeng...jeng...jeng ...
tungggggguuuuu.....hi3 ^^,*

regards
~adeqya8284~

No comments: