* cerita-ceritit hari ni....*

banyak betol cerita hari ni...
hi3 ...kisah di hospital saya dah tutup ye...
another story...
kelmarin berbual dengan teman sepejabat ada satu cerita dikhabarkan ...
berkemungkinan besar tak lama lagi saya bakal terima teman sejawatan di pejabat ^^,
senang cerita ...akan ada seorang lagi penolong pegawai tadbir agama yg bakal melapor diri ...
hmm...cerita yg menarik...sekurang2nya saya boleh menarik nafas lega...

t.a.p.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........
hu3...berkemungkinan besar selepas adanya 2 pen. pegawai...
kami akan dibahagikan kepada dua bahagian ...
seorang akan handle bahagian pentadbiran ...
dan seorang lagi akan handle bahagian kaunseling ...
jika diberi pilihan pastilah saya pilih kaunseling...
bidang baru yang betul2 dah menambat hati saya...
banyak perkara yang saya dah belajar...
advanturenya...how to monitor the client...dan yang paling penting kena kuat semangat...^^,
saya tak pasti bakal pen. peg yg bakal melapor diri nanti apa backgroundnya...
kalau backgroundnya kaunseling...hu3...
alamatnya saya kena beralah la untuk bertugas di bahagian admin...
sememangnya sy ada kelulusan dalm bidang pentadbiran...
tapi dan jemu la ...4 tahun pengalaman di PKG...
up sikit setahun ni handle sikit2 projek di pejabat ...
biasa la bidang pentadbiran ...banyak prasyaratnya ...perlu diurus sebaik mungkin...
dokumentasi, kertas kerja, minit mesyuarat, surat, failing ...owh tidak...sy dah jemu!
hu3...

Ya Allah Engkau maha mengetahui segala yang terbaik untukku ...
* satu lagi impian dan mungkin permohonan...hope teman sekerja sy nanti perempuan ...
hu3...belum bersedia untuk deal dengan lelaki...cukuplah dgn adanya bos yg satu tu ...hu3....

**mahu buat sembahyang hajat malam ni...
nak doakan yg terbaik...moga dimakbulkan Allah ...^^,*

Ameennn
~regards~
adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...