* saman!!! *

hu3....pening3....
encik abah dah mula bising...
saya masih belum buat keputusan samaada untuk menyaman @ tidak ...
jabatan yg sepatutnya bertanggungjawab ke atas kecederaan saya ini...
sy konfius sebenarnya...
masih dalam pertimbangan sebenarnya ...
mahu saman @ tidak...
buat masa ni...sy hanya sempat minta nasihat dr 2 org peguam...
seorang peguam yang handle kes xcident abang sy...
dan seorang lagi teman sekolah saya dahulu...k.teh..

awalnya k.teh minta saya berunding dahulu dengan jabatan yg bertanggungjawab...
malangnya respon yang kurang baik diterima ...
selepas k.teh sendiri dengar maklumbalas jabatan berkenaan ...
k.teh minta saya ambil tindakan yg sewajarnya...
saya dalam proses untuk menghubungi teman sy di sprm pula...
saya sedang pening sekarang...
mcm2 pendapat yg ada ...
ada yng minta bukan sahaja buat kes mahkamah ...
tapi teruskan saja untuk siasatan sprm untuk menyiasat kontraktor nyg terlibat...
hu3...
saya susah hati...
tahu kenapa?

saya sendiri bekerja dalam sektor kerajaan negeri...
pergi balik..pasti ada kolaborasi kerja saya dengan jabatan ***
mcmana sy nk mengadap pihak yg berkenaan nanti?

hu3...
melihatkan keputusan abah petang ni...
nampaknya saya terpaksa akur...
esok kena jump peguam semula...untuk buka kes ke mahkamah...
ya Allah...bg saya kekuatan dalam kekusutan ini...

xoxoxo.................................................................................................

adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...