* sebulan lagi....*

Alhamdulillah...
urusan di hospital td berjalan lancar dan baik...
dr proses x-ray hinggalah waktu rawatan...
saya banyak terima kata2 positif dr doktor ...
seriously...hati saya dah berbunga2 tau...
menjangkakan yang 28hb ni adalah MC saya yang terakhir ...
malangnya sebelum keluar dr bilik doktor saya ditanya beberapa soalan berkaitan kerja ...

saya ceritakan sedikit latar belakang kerja saya dan doktor terdiam sekejap...
tahu apa yang doktor katakan selepas tu?
"ok i will give u another 1 month MC..."
masa tu ...terbeliak mata saya memandang doktor di hadapan saya ...
hu3 ...sebulan??? kalau seminggu tu ok lagi la kan...
disebalik MC sebulan yang diberikan tu...ada juga kelonggaran yang diberikan ...
kata doktor... MC tu diberi sebab saya banyak kerja luar...
mereka bimbang kalau saya banyak berjalan dalam waktu terdekat ...
kaki saya akan cedera balik...
so saya dibenarkan untuk ke pejabat ...tp bukan untuk urusan kerja2 luar...
phewww...lega sikit hati ni...

balik dari hospital...
saya menjejak terus ke pejabat untuk hantar MC sambungan...
tak sampai hati nak khabarkan pada yg lain tentang MC sambungan ni ...
saya tahu kerja di pejabat banyak....hu3
insyaAllah kalau saya larat saya akan datang ke pejabat untuk bantu kerja2 audit ISO...
saya tahu tak mudah untuk menghadap audit nanti ...
banyak perkara kena teliti...saya akan cuba ...tapi hanya kerja2 di pejabat sahaja ...
bukan untuk urusan2 luar atau mesyuarat di jabatan ...

sebahagian drpada bulan puasa saya akan dihabiskan di rumah...
hope Ramadhan ni lebih bermakna dr Ramadhan2 sebelum ni...
thanks Allah ...harap bertemu rahmah & hikmah di sebalik segalanya :)

regards
~adeqya 8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...