* dan apabila karat-karat itu dicuci ^^,*

alhamdulillah keadaan sedikit tenang ...
hari ni banyak masa mengadap cik lappy...
minggu ni saya tak terlibat dengan pengurusan kursus pra-perkahwinan ...
so hujung minggu yang agak membahagiakan
walaupun kelmarin penat rushing memenuhi jemputan ke dua tempat yang berbeza :)

alhamdulillah hati dah semakin tenang apabila karat-karat di hati & minda dah dicuci ...
tak malu untuk saya katakan ...
walaupun saya seorang peg. rundingcara ...
ada masanya minda saya juga perlu dibersihkan dr anasir2 yang boleh mengundang "karat"
alhamdulillah selepas dua sesi bersama kaunselor peribadi...
saya rasa saya makin kuat ...insyaAllah ...

as a human ...
semua org buat silap kan ...
bezanya ...samada kita mahu betulkan kesilapan itu ...
atau terus biarkan kesilapan itu membelenggu diri ...

tq miss liena ...
sudi spend time lps hi tea kelmarin :)
alhamdulillah ...kata-kata ina banyak bg semangat pada maria ...
mummy qari ...sorry dear belum berkesempatan nk call untuk chit chat lg...
nanti ada kesempatan kita calling2 ya ...

kadang-kadang ...
kita tak nampak cantiknya aturan takdir tuhan ...
kita banyak memaksa keadaan untuk terima kehendak hati kita ...
sedangkan kita tahu ...tiap takdir yang singgah itu semua datangnya dari Dia ...
Ya Allah betulkan hati ini dalam menerima tiap ujian yang Engkau kirimkan ...

syukur alhamdulillah ...
teguran Allah dalam bentuk ujian ini sebenarnya indah ...
sangat2 indah ...cuma ada masanya kita hilang fokus dalam mengurus ujian dengan baik ...

teringat pesanan sahabat baik saya ust don dlm mengurus ujian ini ...
kadang2 kita tak nampak apa yang Allah kirimkan disebalik ujian itu ...
mungkin lebih baik kita tak tahu daripada kita tahu ...
ujian tu tanda Allah sayang ...tanda Allah ingat kita ...

rindu untuk dengar tazkirah dan nasihat dr ust don lg ni...
insyaAllah kalau tak ada aral 25hb ni
saya akan turun padang untuk sama2 support prog jabatan dan prog bersama ust don ...
bagi yang berada di Pulau Pinang ...
anda dijemput beramai2 utk hadir ke Festival Simfoni Mahabbah
sempena Festival Nasyid dan Ekspo Halal Antarabangsa Pulau Pinang yang bertempat di PISA
slot ust don bermula seawal jam 2.30 petang dengan talkshow bersama akhill hayy dan waheeda
dan disambung pada sesi malamnya dengan konsert bisikan hati yang menampilkan
ust don, mawi, hijjaz dan ramai lagi ...

saya cuba utk upload poster disini tapi line internet nampak gayanya mcm tak mengizinkan ...
maybe next entry saya boleh selitkan poster festival tersebut ...
alhamdulillah ...
jheaipp makin giat dengan program2 untuk mendekatkan jabatan dgn masyarakat
sbg salah seorang ahli keluarga jheaipp ...sy wajib untuk turun padang ...
support hasil kerja kawan2 satu jabatan ...
good luck untuk team halal ...moga ekspo kali ni memberi manfaat kepada semua pengguna ...
tak lupa juga untuk team festival nasyid...
hope kali ni lebih hebat dr festival thn lepas ...
tak sabar untuk tunggu gimik festival nasyid peringkat negeri thn ni ...
^^,* all the best!

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...