* syukur ya Allah ....*

alhamdulillah ...alhamdulillah ...alhamdulillah ...^^,*
saya dah khabarkan perkhabaran gembira ni pada semua adik beradik sy...
tahu tak...
waktu saya balik keje td ...
ada 2 pucuk surat dr lembaga tabung haji atas meja kopi encik abah ...
mula2 saya ignorekan aje ...sbb nampak macam penyata tahunan simpanan je...

lepas selesai solat maghrib ...
saya keluar sembang2 dgn encik abah ...
terdetik pulak nak tengok surat dr tabung haji tu ...
bukan ape baru perasan sebab surat tu tebal...

seriously suprise!!!
alhamdulillah ...
encik abah & puan mama saya diterima untuk menunaikan haji untuk musim kali ni ...
kurang setengah jam berita ni dah sampai ke telinga semua adik beradik saya ...
alhamdulillah semuanya happy dan sangat2 syukur...
sebab dah lama kami nantikan berita ni ^^,*

sejak kelmarin ...
saya rasa tenang ...alhamdulilah
walaupun dua hari berulang ke masjid negeri untuk berbengkel ...
saya kira ia lebh baik dr suasana di pejabat yg non stop terima mcm2 kerenah client...
bengkel hari kedua kelmarin adalah semakan draft pentadbiran qaryah negeri pulau pinang ...
semakan draft yang agak mencabar minda ...
dalam 25 org peserta bengkel ...ada 3 org je perempuan ...
dan saya diletakkan dlm satu kumpulan yng semuanya lelaki ...
but seriously saya enjoy & happy sebab group saya sangat happening ...
semuanya dah pangkat ayahanda2 saya dah ...
kebetulan kump saya diketuai oleh tuan imam besar masjid negeri ....
lagi2 la best sbb ust sangat sporting ...^^,*
hi3 ...penyudahnya jd perbincangan santai walaupun masing2 punya pendapat tersendiri ...
pening juga bila berbicara dengan bahasa enakmen & akta ni ...
seb baik ramai otai ...anakanda surrender ya ...hi3 ...

alhamdulillah ...bukan kelmarin je meriah ...
kelas fiqh munakahat dengan dato' mufti pg td pun tak kurang happeningnya ...
mcm2 la cerita ceritit yang keluar kan ...
sampai dato' pun nmpak happy dengan sesi kuliah hr ni...
banyak sesi perbincangan...banyak perkongsian ...
almaklumlah...bila semua tok-tok kadi seluruh pulau pinang berkumpul...
dah sah2 la meriah dengan mcm2 cerita kan ...he3

syukur ya Allah
Engkau anugerahkan ku hari2 yang bermakna & indah
terima kasih ya Allah ...^^,*

* tetiba terfikir ...kalau encik abah & puan mama saya g haji ....saya tinggal sorang2 la kan???
hmmmmmm >_<

~regards~
adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...