* tulun........*

kalau la sy ni jns org yg mudah minta tolong dengan org...
mesti bahagia & banyak masa untuk bersenang lenang kan...
malangnya tak reti nak menyuruh orang ...
lebih mudah kalau tulang empat kerat ni sendiri yang berusaha
siapkan segala kerja yang dah diamanahkan ...

esok pejabat saya anjurkan pertandingan tilawah Al-Quran peringkat saringan
jarak masa 2 hari sebelum majlis diadakan buat saya tak aman & tak lena tidur ...
hari ni last touch untuk buat persiapan majlis ...
adui...naik krem kaki ke hulu ke hilir...
alhamdulillah ...
menjejak ke pukul 5 tadi saya dah boleh tarik nafas lega sbb everything dah clear ...

hope esok majlis akan berjalan lancar dan bos akan puas hati dengan performance kami
j/kuasa dan urusetia majlis kali ni ...
lepas majlis tilawah Al-Quran esok saya terpaksa bergegas ke UITM Permatang Pauh pula
untuk sesi kelas fiqh munakahat anjuran jabatan mufti...
ya Allah harap ada tenaga untuk ke sana sini esok
sebab dua hari ni pun nyaris collapes ...

selesai majlis tilawah Al-Quran peringkat saringan ni ...
saya perlu tumpukan pula kerja2 untuk setup kursus pra-perkahwinan...
di USM kampus kejuruteraan seri ampangan ...
insyaAlla andai tak ada aral ...kursus tersebut akan dilaksanakan pada 10-11 mac ini...
selesai kursus praperkahwinan ...
saya & team perlu buat persiapan untuk tilawah Al-Quran peringkat zon pula...
hu3 pack!...
ini belum masuk agenda karnival masjid & prog jawatankuasa dakwah lagi ...
tabah maria!

~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...