* skt oh skt....*

sepatutnya jumaat minggu ni adalah antara jumaat yang paling best utk sy ...
dah la br kelmarin gaji ...
sepatutnya saya boleh bersenang2 hati utk keluar bersuka ria ms waktu lunch panjang harini...

malangnya jangankan kata nk bersuka ria...
nak makan tghari pun saya tak sempat ...hu3

ni semua gara2 skt & hrmis ...

hari ni adalah hari akhir skt perlu dihantar melalui hrmis ...
dah la diuji dengan hrmis yang super slow...sangat2 menguji kesabaran
kalau setakat nk siapkan skt saya je... ok lagi ...
yang jadi haru biru tu sbb melibatkan staff2 lain ...
bila saya buka je skt2 staff yang dihantar untuk semakan td...
aduiii....nak pecah kepala rasanya ...
10 skt yang ada dengan 10 ayat & bahasa yang berbeza...

12.30 membawa ke jam 3.25 selesai semakan skt2 staff...
tak sampai 5 menet... bos pulak panggil ...

"tolong saya siapkan skt hari ni blh x ustazah?"
omaiGod...seriously...
2 jam dlm bilik bos ...dengan kelajuan bos menaip setengah minit untuk satu huruf ...
menambahkan stress sy hari ni ...

penghujungnya jam 5.30 petang ...lps semua selesai baru saya sedar
ada lagu keroncong yang berkumandang dr perut saya...
kali terakhir saya makan pagi td jam 10 pagi ...
membawa la ke ptg td...
kul 7.30 baru mkn pulak
mana la tak kena gastrik kan??? hu3

Ya Allah ada masanya
rasa tak mampu untuk bahu ini pikul segalanya ....
tapi andai ini takdirMu dan ianya terbaik untukku ...
aku redha ....*ayat pasrah lps rasa meloya buat skt bos td...hu3

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...