Friday, June 18, 2010

*♥* karena ku cinta kau *♥*

~*Bunga Citra Lestari*~

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku
Jika lebih dengar mereka
Sedih hatiku
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau.. kau..

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Kau tahu ku juga ingin denganmu
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau


*♥*beautiful voice from BCL*♥*
sangat teruja mendengar lagu ni...
tika menonton salah satu video perkahwinan teman rapat saya...
amazing...lirik yang benar2 menyentuh hati...
tidak mendedikasikannya pada sesiapa...
sekadar untuk hiburan semata...
enjoy this song

regards
~adeqya8284~


4 comments:

jura hj hamid said...

My dear sis,

Indah sungguh lirik dan melodi lg ni...
kalau didedikasikan pd sesiapa pun pa le salahnya...kan?
Hanya TUHAN yg tahu BICARA HATI....

Have a beautiful weekand....

* adeqya8284 * said...

sis jura dear,

yes...sangat suka liriknya..penuh makna kan kak...takpe la kak, biar saya dedikasikannya dari hati saja...
takut nanti ada pulak yg salah menafsir..sometimes silent is the best way for us to show our love.. walaupun ianya sgt memeritkan.. may God knows our love voice to our LOVE

luv & hugs

Fatin Nadzirah said...

hehe.. aku pun baru dgr jer lagu tue.. pandai cikgu yg edit video tue kan???
for you my dear Firend... Mariatul Shima.. buat apa yg hang rasa terbaik.. aku selalu akan sokong hang..;)

* adeqya8284 * said...

My dear Fatin,

yes...video tu sangat superb my dear..sebelum ni memang biasa dengar lagu bcl ni...tapi lps tgk video ang tu...sgt2 touching..credit for ur friends..thanks a lot.. semangat dari ang & kwn2 yg lain banyak bangunkan aku balik.. kalian anugerah dariNya yang tak ada nilaian selamat menempuh hidup baru...semoga bahagia menanti untuk ang & jazi selamanya :)

luv & hugs