Wednesday, September 29, 2010

*♥* padat dan penat??? *♥*

betul ke istilah tajuk entry di atas???
iye la kot kan...
sampai hari ni saya belum berkesempatan utk berehat *lps balik dr melaka aritu...huhu
sempat ambil time off half day je kelmarin ...
itupun curi2 masa utk keluar menonton magika dgn tini...

huahua...magika sgt best!...
saya bagi 9 1/2 / 10 la...memang superb...
hehehe...dalam letih2 sempat lg sy panjat tangga JJ utk pergi menonton...
just 4 relaxkan minda dan hati yg sedang bergulana ni huhu...

jadual saya padat hingga minggu depan...
harap2 dapat buang beberapa aktiviti...
sebab rasa tak daya sangat...

esok : mesy. dgn biro pengaduan awam jab.perdana menteri utk aktiviti bln okt-nov ni...
jumaat: jamuan aidilfitri PADSPS
sabtu&ahad:study time!!!
isnin&selasa:exam paper undang kerajaan~paper 1&2 @ dewan seri pinang
rabu:mesy. peg khidmat nasihat di JAIPP
khamis: ~free buat setakat ni~
jumaat-ahad:ada jemputan dr RISDA utk prog.hari keluarga wawasan siri 2
@ merlimau~melaka


ini jadual keje sy setakat 10/10/10 ...
sengal2 badan balik dr masjid tanah~melaka aritu pun belum abis...
tiba2 dpt jemputan lagi...
sedang berfikir2...sedang menimbang2...utk pergi atau tidak *sigh*

satu perkara lg yang menyesakkan hati saya
berkemungkinan besar bos saya akan menunaikan haji thn ni...
~omaigot~
rasa mcm nk rebah je...
ini bermakna akan tggl saya seorang saja pendaftar NCR dalam daerah...
sepatutnya dlm setiap daerah ada 3 pendaftar NCR...
satu kekosongan jwtan belum diisi...
yg tggl sekarang hanya saya dan pendaftar kanan saja ~bos la tu~
kalau bos takde...
wuaaaaaaaaaaa
tinggallah saya terkontang-kanting...
sgt2 susah hati...
sedang doa yg terbaik...moga ada bantuan yg akan menyusul kelak...
kalau bos sy comfirm dpt ke tanah suci...
saya kena belajar uruskan banyak perkara...

Ya Allah Engkau yang Maha Mengetahui
yang terbaik dan yang termampu untuk dipikul oleh bahuku yg lemah ini...

mahu berhenti membebel
~insyaAllah ada masa saya sambung nanti~

regards
~adeqya8284~

No comments: