Wednesday, August 25, 2010

*♥* My Diary Ramadhan 05 *♥*

Alhamdulillah...
dah menjejak ke malam 15 Ramadhan pun mlm ni...
sekejap je kita dah menghampiri setengah bulan Ramadhan...
rasa mcm baru semalam lalui sahur pertama...
Ramadhan kali ni benar2 memberi suasana baru pd saya...
kalau dulu Ramadhan jadi bulan untuk saya banyak berehat dari kerja2 di pejabat ...
tapi berbeza dgn tahun ni...
Ramadhan yang mendatang ...
lebih meriah dan menjadikan lebih banyak aktiviti luar yang saya perlu jalankan...

untuk minggu ni ...
baru hari ni saya berkesempatan untuk duduk diatas kerusi pejabat...
hari isnin saya bermesyuarat di butterworth...
hari selasa sy hadiri diskusi isu2 akidah peringkat negeri di masjid daerah SPT, bandar perda...
pg tadi... saya ke JHEAIPP untuk urusan pentadbiran dan urusan program esok...
dan esok saya perlu uruskan majlis berbuka puasa di masjid seri ampangan, nbg tebal...

letih...sangat letih...
tapi tuntutan kerja saya akur untuk lakukan segalanya...
thanks pada yang membantu...
kerja saya tak akan siap tanpa bantuan, sokongan dan tunjuk ajar otai2 PADSPS...

ada cerita yag nak dikongsi...insyaAllah saya akan ceritakan nanti...
mata letih...rasa mcm mahu cari katil je...huhu

*sehari dua ni ...ada bau wangi yang menyapa hidung saya...
bau wangi yang bukan dari koleksi perfume2 saya...
bau tu melekat pada pakaian tidur & cadar saya...
sangat wangi...dan sangat harum...whats that???
teringat arwah emak...
kata org...
mlm2 bulan ramadhan ni...
roh2 org yang kita sayang balik kerumah mengunjung insan2 yg disayang ...
sejauh mana kesahihannya saya tak pasti...
tapi kalau andai betul 'mak' balik...
alhamdulillah...:) rindu mak ...

~Al-Fatihah~**hadiah untuk emak**

regards
**adeqya8284**

2 comments:

Lina^ Chan said...

Subhanallah, takjub ina pada kuasa yg maha Agung.mudah-mudahan itu kunjungan ibu maria. Ameen. ^__^

* adeqya8284 * said...

miss liena~yap...me too harap2 ianya betul kunjungan emak ...miss her so much :)