Tuesday, August 17, 2010

*♥* My Diary Ramadhan 02 *♥*

Alhamdulillah ...
dah selamat 7 hari kita berpuasa...
banyak perkara yang mengujakan saya thn ni...
alhamdulillah dr awal ramadhan hinggalah kelmarin...
saya banyak habiskan masa dengan ahli keluarga ...
semalam adik dah selamat bertolak balik ke kuantan...
slps 3 hari balik berbuka & bersahur dgn keluarga di sini...

sedang menunggu sesuatu ???
insyaAllah dalam tempoh seminggu lagi atau lebih awal...:)

hmmm....x boleh xcited sangat...
nanti tak dpt pulak apa yg diimpikan...
tuhan ...permudahkan segala urusan ...insyaAllah...

*alhamdulillah bertemu kembali...
dengan rahmat ramadhan tahun ni...:)

regards
**adeqya8284**

4 comments:

heart by heart.... said...

insyaAllah..mOga segalanya dipermudahkan...
k.maria...apa yang ditunggu-tunggu tue..wah! macam teruja je akak nak dengar..hehehehe.. lama nye xjumpe k.maria ngan abang atan sume... bila nk balik sauk....:)

Lina^ Chan said...

menanti apakah? kiriman istimewa dari seseorang ya? ^^

* adeqya8284 * said...

akak: insyaAllah ...takde aral minggu ni k.maria & ayahNya balik sauk ye...suprise...takleh bgtau...
miss liena: hehe...untuk anda juga suprise miss liena...tunggu insyAllah raya ni kita jumpa & story morry ya...miss u dear!!

Lina^ Chan said...

alaaa.....x aciiiiii...=p

you mahu kahwin kah adik maniss??? hikhik >__<