*♥* My Diary Ramadhan 03 *♥*

Rindunyaaaaaaaa.....
lama tak menatap cik lappy & laman maya ni...
huhu...ni semua gara2 cik BB maxis saya telah menghilangkan diri...
dua hari juga mood sedih saya terbawa2...
terpaksa buang segala perasaan sedih bila berhadapan dgn client ...
di belakang client ...saya pulak yg emo lebih2...
kata hati saya cik BB maxis tak hilang...mungkin hanya kesesatan di dalam handbag saya...

alhamdulillah slps 3 hari mencari ...akhirnya bertemu jugak saya dgn cik BB maxis...
nyaris2 mencari BB yang baru...
nasib baik baru merancang sahaja...alhamdulillah...jodoh masih panjang dgn cik BB maxis...
thanks God :)

banyak cerita yang nk dikongsi di sini...
tp saya dahulukan mana yang meg'happy'kan saje dulu ye...
hehe...bukan apa...Ramadhan kan bulan RAHMAT...
Bulan IBADAH dan KASIH SAYANG...
jadi mahu terapkan cerita2 yang happy & menggembirakan sahaja utk tatapan semua :)

petang td...
10 minit sebelum berbuka puasa...
saya terima panggilan drpd Nur...teman saya yang kini menetap di Damansara...
Nur mengikut suami menetap di sana ...slps berkahwin Jun yg lps...
pelik jugak...tiba2 je dapat panggilan dr Nur...
selalunya kami hanya bersms je utk bertanya khabar...
tp kali ni mcm ada perkara penting je yg nk disampaikan...
selepas di selidik...
TERBUKTI!!!
hehe agak penting la jugak urusan seri paduka cikpuan Nur kita ni...
whats a suprise...tiba2...kawan saya yg sorang ni mengidam spagetti yang saya masak!!!
haha...susah tu...nak kirim pada yang mengidam dalam jarak jauh ni...
adehh...spagetti saya resepi kampung je...
tapi yg penting asli dan rekaan sendiri...hehe...
puas jugak saya pujuk...
pada nur saya katakan kalau nak hilangkan mengidam tu...
raya nanti beritahu tarikhnya...dan saya akan masakkan khas utk dia...
hehe...kasihan pulak dgr bunyinya...
maybe Nur sedang lalui fasa 1 wanita mengandung & morning sickness yang agak teruk...
lesu je dgr suaranya...katanya tak lalu makan...
yang dia ingat hanya spagetti saya je...
insyaAllah saya akan tunaikan jugak hajat teman yg seorang ni...

dah ada 2-3 request ni...
kwn2 yg selalu dtg beraya ke rumah minta saya masakkan laksa utk open house thn ni...
kawan2 sepejabat minta saya masakkan soto...
wahhh...kena tukar kerjaya ni...
CHEF MARIA...hehe....

ape pun insyaAllah everything masih dlm perancangan...
saya bercuti hingga raya ke-3 je...
thn ni kena giliran jaga pejabat...
huhuhu..almaklumlah...org baru...
saya yg menurut perintah :)

hehe ok lah mahu stop di sini...
kalau tak...nanti berjela2 saya mengarang untuk diari 3 ni hehe...
masih dalam penantian...
hopefully ...semuanya akan ok insyaAllah...

regards
**adeqya8284**

Comments

Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...