*♥* My Diary Ramadhan 01 *♥*

Pejam celik...pejam celik hari ni dah masuk 3 Ramadhan...
cepatnya masa berlalu...
alhamdulillah ...setakat ini masih diberi kelapangan dan kekuatan ...
untuk meneruskan ibadah ini...
seribu kesyukuran saya panjatkan...
alhamdulillah gastrik saya tidak menyerang dalam Ramadhan tahun ni...
alhamdulillah...sgt2 syukur...
petuanya...kena makan buah tamar (kurma) lebih drpada 5 biji 1 hari...:)

hari ni...
saya bercuti ...
ambil cuti kecemasan...
ptg kelmarin terima call dr k.ziyana...
katanya kena ambil skroll dan transkrip dalam tempoh minggu ni...
kalau tidak next week kena ambil di pejabat canselori...
huhu...antara mahu dengan tidak terpaksa juga selesaikan semuanya hr ni...
ptg kelmarin waktu roger k.liza...
dia tak berani janji untuk bersama2 kami untuk ambil skroll & transkrip hr ni...
waktu bercakap dgn k.ta...katanya dia tak boleh cuti...
huhu...niat dihati nk berkumpul sekali lagi...
mungkin ini kali terakhir...
sebab secara rasminya kami tak akan hadiri lagi sebarang kelas, kursus intensif...
mahupun peperiksaan akhir lagi...
pg td saya & k.wai cuba atur...
saya ikut satu persatu plan yang telah kami rancang...
alhamdulillah dgn izin Allah...
finally...
God reunite us...



walaupun pertemuan ni hanya seketika cuma...
saya kira ianya momen yang cukup indah ...
thanks a lot sis...

k.ziyana & k.liza>>>terima kasih kerana selalu buat saya tersenyum...
kalian kakak yang baik...
kakak yang selalu bantu saya walau dalam apa jua keadaan sekalipun..
gonna miss both of u...

k.nita>>>thanks 4 everyhthing sis...
love u so much...u make me learn how to be a good people to all...
sporting & supportive sista...
you teach me ...
more about "life"...
more about patient & love...

with you ...i know the meaning of sacrifice...
and the meaning of love to be lo
ved...
thanks a lot sis...
May Allah bless your life...
forever & ever...

k.wawai>>>thanks 4 being a part of my life...
you always be with me...
insan yang selalu ada tika sakit pening saya...
i will miss your massage k.wai...hehe...
migrain saya akan selalu terubat kalau k.wai yang picit kepala saya...
thanks a lot k.wai...
gonna miss u...

♥GONNA MISS U ALL...♥♥♥♥♥
God ...please love them...
because...
they are always in my heart

** outdoor session with k.wai & k.nita **









**saya mahu mereka happy selalu**

regards **adeqya8284**

Comments

Anonymous said…
Assalamu'alaikum w.b.t.

Amboi..amboi...amboi... syahdunya bahasa....
tersentuh hati I u...
Walau apapun, diharap tali persahabatan ini akan berpanjangan sampai bila-bila..AKHIR HAYAT???
Saya tidak pandai bermadah dengan bunga-bunga bahasa yang indah, selalunya saya akan go straight forward... sebab tu ada orang tak suka..
Frankly speaking, I love you all as my own daughters/sister.
Semoga gambar-gambar yang ada dalam simpanan akan menjadi pengubat rindu apabila dalam kesunyian..

Akhir kata saya mengucapkan berbanyak terima kasih yang tidak terhingga kerana dalam tempoh persahabatan kita, Maria telah banyak membantu saya samada secara langsung atau tidak dalam apa juga keperluan yang saya perlui. Maria tidak pernah menghampakan saya...kata-kata suntikan semangat yang diberikan semasa kita sama-sama bergolek, meniarap tika menelaah untuk menghadapi peperiksaan,buat tugasan, buat projek dan sebagainya akan tetap terpahat di lubuk sanubari ku.Jasa mu akan tetap ku kenang...sayang...

Semoga jumpa lagi....

Wassalam

With Love
YY
* adeqya8284 * said…
My deares sis...
Alhamdulillah saya pun syukur sangat dpt kenal dgn k.wai, k.ta & kawan2 lain...kakak2 dah berjaya suntik semangat saya...org yang selalu ada dalam waktu2 susah2 saya ...thanks a lot...tanpa k.wai & kwn2 lain mungkin saya tak akan dapat capai apa yang saya dapat hari ni...terima kasih sebab sudi berkongsi suka duka perjalanan hidup saya...k.wai & k.ta selalu ada masa waktu2 jatuh saya...tak terbalas rasanya segala budi & kasih k.wai & k.ta...saya akan kenang sampai akhir hayat...kehadiran k.wai & k.ta ibarat satu anugerah dalam hidup...thanks a lot sis...moga bahagia jadi milik k.wai selamanya ...doa saya moga k.wai terus sihat & dirahmati Allah selalu...love u sis...

sayang selalu
maria

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...