Tuesday, July 27, 2010

*♥*.....no title..... *♥*

dah tak tahu nk letak tajuk apa...
sekadar nak merapu...nak release...nak rest...
hari ni keadaan di pejabat kelam kabut sikit...
plan asal nk siapkan semua keje2 hari ni...
sebab esok dan lusa saya perlu hadiri bengkel nikah, cerai & rujuk di masjid negeri...
jam 12.30 tgh...tiba2 je...
saya dapat arahan kena gantikan bos utk mesyuarat falak syar'ie jam 2.30 ptg...
serba salah saya jadinya...
tapi kaki tetap melangkah pergi...panjat tingkat 48 KOMTAR...huhu
* saya yang menurut perintah *

masuk ke bilik mesyuarat sy terima satu lagi kejutan...
10 org ahli j/kuasa falak syar'ie...termasuk mufti
saya seorang sahaja perempuan dalam bilik mesy tu...
bila direnung2kan balik ahli j/kuasa yang hadir bukan calang2 org...
semua pengarah jabatan yang hebat2...
saya je makhluk kerdil dlm mesy tu...
dah tu...perempuan pulak tu...huhu

apa nak dikata...niat saya hanya nk menjalankan tugas & cari pengalaman baru...
mula2 blur juga bila pengerusi bercakap tentang
matahari terbenam, bulan terbenam, jangkamasa umur bulan,...
hehe...agaknya yg ada ada kepala saya waktu tu bintang2 je kot...
lama2 menarik la pulak...tak bosan walau saya terpaksa mendengar ...
3 perbentangan kertas kerja dalam tempoh 2 jam...
banyak isu semasa tentang sains angkasa yang diketengahkan...
alhamdulillah...saya belajar satu benda baru lagi hari ni...
dalam masa yang sama ...
saya dah kenal tuan mufti negeri...dan tuan mufti juga sudah mengenali saya...
*ahaks ...ayat masuk bakul angkat sendiri...hehe>_<
tenkiu bos sebab bg saya peluang untuk masuk mesyuarat ni...:)

mata sudah ngantuk...
mahu stop merapu...hehe...
esok & lusa travel lagi...
moga dipermudahkan segala urusan...
tak sabar nk menjenguk rumah Allah...:)
ada damai yg hadir bila mengimarahkannya...
lain suasananya...damai...tenang...
moga esok hadir dengan rahmat & kasih sayangNya...

regards
~adeqya~

2 comments:

kosen4 said...

TAHNIAH

* adeqya8284 * said...

pakcik kosen4: tenkiu :)...alhamdulillah pengalaman yang tak boleh dijual beli ...>_<