Thursday, October 1, 2009

::Berehat seketika.....::

Cepatnya masa berjalan…dalam tak sedar dah 12 syawal hari ni…

Dan dalam tak sedar juga dah mcm2 terjadi dalam tempoh 12 hari beraya….

Ada suka.....

Ada duka.....

Ada pedih.....

Ada luka.....


Hati sy dah dicalit dgn pelbagai warna….

Dan sy rasa ....sy tak mampu untuk melakarkan warna2 itu di sini….

Sy perlukan masa untuk mencari ketenangan…

Sy nk berehat …

Berehat dr menulis blog ni untuk seketika…

Sampai masanya sy akan kembali…

Kembali untuk menceriakan sisa-sisa hidup ini..…


Pastinya sy akan rindu untuk bercerita…

Bercerita dengan insan2 yg sudi menggembirakan hati sy…

Moga kita dapat berjumpa lagi…..i.Allah…


Wahai pemilik nyawaku
Lemahnya diriku ini
Berat ujian dari Mu
Kupasrah semuanya kepadaMu


Tuhan baru kusedar
Indah nikmat cinta & ketenangan itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini yang ku harap hanya cinta dan rahmat dariMu


Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir di kidung doa ku
Duka yang kurasa
Biar jadi penawar dosaku


Butir-butir cinta air mataku
Terlihat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salahku selama ini
Ya Illahi muhasabah cintaku


Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika aku harus mati
Pertemukan aku dengan Mu….


::MHMY::

::Catatan Seorang Teman::


3 comments:

Na Shari said...

It's okay...Take your time :)

ASYIQ said...

Nampak mcm luka teruk sgt ni....!

Bersawang jer blog ni...

Tolong doakan kak long, nak exam bermula esok...!

Take care!!

adeqya84 said...

Sis Dina...
Thanks...i'm ok now..alhamdulillah...

Cu Syikin...
ade sawang ke? hehe
Cu jgn risau..doa Ya sentiasa iringi perjuangan K.long..semalam terjaga tgh malam teringat kat K.long..itu yg singgah blog Cu..moga K.long najah...;)