* syukur dengan ujianMu ^^, *

Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah...
tak ada ungkapan lain yg mahu saya lafazkan tika ini...
sebenarnya dah lama nk menulis tentang cerita ini...tp asyik tersasar je...
hope kali ni tak tersasar dari subjek la ye...

syukur ya Allah atas ujian ini...
ujian yang membina kekuatan mental dan fizikal saya...
ujian yang membuatkan saya dapat memuhasabahkan diri seketika ...
ujian yang menemukan saya dengan KELUARGA dan TEMAN2 yang sangat istimewa...

Alhamdulillah syukur dengan adanya mereka...
keluarga yang tak pernah jemu menjaga saya...
teman2 yang tak pernah lupa bertanya khabar dan datang menziarahi saya...
saban hari pasti ada yang datang untuk menggembirakan saya...
terlalu ramai yang ada bersama saya tika saya ditimpa musibah...terima kasih Ya Allah...

petang td ada teman sepejabat yg datang bertanya khabar ...
bukan datang untuk kali pertama ...
tapi tiap minggu pasti dia tak lupa untuk dtg bersua muka...
perkembangan di pejabat disampaikan ...
ada yang menitip ... bos kata lain suasana di pejabat tanpa saya...
terlintas di hati...pasti la berbeza...
tak ada lagi kan makcik kecik yg nk pot pet sana pot pet sini...
berleter mencari orang yg x ada di kaunter...
berleter panggil orang yg x kemaskini fail...
berleter bila almari tak berkemas , kertas A4 bersepah sana sini...
berleter bila panggilan telefon dijawab lambat...
berleter bila ada yg cuai buat working paper ...hi3 teringat pd si iskandar...
itulah saya ...mungkin pejabat sunyi tanpa bebelan saya kot...

saya pun rindu pejabat ...rindu pada bilik kerja saya ...^^,
petang td ...
sempat saya kemaskini akaun jawatankuasa dakwah untuk hantar laporan pd bos nanti...
alhamdulillah laporan akaun clear...
cuma pejabat minta saya bersedia juga ...
YB dah bising sebab ada 2 program yg daerah kami terlepas pandang ...
insyaAllah andai kaki saya sembuh dalam tempoh terdekat ni...
saya cuba untuk buat kerja belakang tabir ...cover 2-3 program yang dirancang...
serba salah saya dibuatnya...tolong salah...tak tolong pun salah...
kata orang postif je la...anggap ini saham ...untuk saya bawa bekal ke sana nanti ^^,
habis cerita ...so dah x tensi2 lagi....

owhhh dah nak berhenti melalut...
esok insyaAllah kalau diizinkan Allah ...takdirnya seperti yang dikatakan oleh k.zai...
saya mungkin dah boleh belajar menapak atau berjalan...
doakan saya ...harap semuanya akan baik2 saja ...
next week appointment dengan Dr. pakar pulak...hu3
jangan tambah MC sy lagi ya Dr.....lama sangat dah dok umah ...hu3...
dah habis siri upin & ipin saya khatam...hu3

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...