* bila disebut tentang tanggungjawab...*

petang yang agak damai bg saya...
sedang rileks2 ...sambil melayan fb ...tiba2 terima satu panggilan dr teman GPM dulu...

dalam situasi saya masih bercuti ...
rasa berat untuk handle kes2 NCR yg baru...
tapi memandangkan kes ini terlalu berat ...terpaksa jg saya take note
berdasarkan penceritaan ...agak berat jg la kes ini bunyinya...
ianya melibatkan ugutan, cerai talak 3, juga keadaan mangsa yg tidak stabil mental dan fizikal...

untuk kesekian kali...kolaborasi tiga pihak diperlukan dalam kes sebegini...
nampak gayanya tak sempat habis MC dah dah kena turun ke balai polis dan mahkamah lg...
harap dipermudahkan segala urusan ...

sejak kelmarin lagi saya dah mula selak diari kerja saya...
bila baca akhbar MM kelmarin...teringat satu kes dibawah pantauan sy...
modus operandi kes itu adalah sama ...cuma nama client berbeza...
harapan sy...wanita yang disebut dalam akhbar kelmarin ...
bukanlah mangsa lelaki yg pernah menjahanamkan keluarga client saya...

beginilah keadaan bila dah terikat dengan tanggungjawab...
saya perlu anggap ianya ibadah...
dan harap hati ni redha untuk laksanakannya ...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...