* dan bila itu takdirnya....*

Alhamdulillah....
Allah masih beri saya peluang untuk mencoret di sini ...
agak lama tak mengarang dan berceloteh di sini kan... :)

Selepas beberapa insiden berlaku alhamdulillah saya diizinkan utk kembali ...:p
Alhamdulillah kembali tenang walaupun dalam kesakitan ...
kesakitan yang bagaimana???....sila rujuk pic di bawah....

*
*
*
*
*



kaki??? ya...hakikatnya inilah yg berlaku ...
tulang kaki kanan saya patah ....
dan keadaan ini menjadikan kaki saya terpaksa di 'kuarantin' sedemikian...
dr beri pilihan samada untuk m'gunakan simen atau cuba kaedah baru iaitu 'fibre glass'
memandangkan kaki saya perlu dibalut dr tapak kaki hingga pe pangkal paha ...
sy memilih fibre glass kerana ianya lebih ringan berbanding simen...

malangnya tak lama fibre glass tersebut melekat di kaki saya ...
hari jumaat lepas tiba2 kaki saya membengkak teruk...membiru dan terasa kebas...
akhirnya saya dan encik abah ambil keputusan ...
segera merujuk ke HSJ tentang komplikasi yg terjadi...
dan kesudahannya ....

*
*
*
*
*


saya ditahan di wad orthopedik untuk rawatan lanjut...
sabar dengan ubat2 yg dicucuk masuk...
sehari saya kira 4 tiub antibiotik disuntik masuk ke dalam badan ...
alhamdulillah nasib baik keaadan ini tak lama ...

Doakan saya cepat sembuh...
paling awal Dr jangkakan saya boleh pulih sepenuhnya dalam tempoh 3 bulan...
setakat ni cuti sakit saya diberi sehingga 28/7/2011...
harap tiadak disambung lagi...hu3
bosan sangat bercuti tak buat apa di rumah...hu3

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...