* sibuk sekejap! *

lamanya tak masukkan entry dlm pena maya maria ni ...
sibuk sikit ke hulu kehilir ...hi3...

khamis saya sibuk semak fail dan ke mahkamah utk selesaikan masalah client...
ada special kes yg membawa saya untuk bersemuka dengan tuan hakim...hu3
jumaat saya ada kelas tafaquh dengan dato' mufti ...
sabtu...saya balik kampung ...adik sepupu kahwin ...
dan hari ni hari ahad ...:)
hari mencuci2 sedunia ...
jenuh jugak mengemas ...selalunya hujung minggu ...
hari mencuci tandas, basuh & lipat kain baju je...
hari ni ..kerja bertambah sikit ...
mengemas lambakan buku2...sebab nk make over bilik ...:)
alhamdulillah ...berjaya mengemas ...dah susun semuanya dalam kotak...
tunggu rak buku & tilam baru masuk je...
tak sabar nk tunggu minggu baru...hi3...

lepas keluar masuk kedai perabot ...
akhirnya berjaya jugak beli 2 barang nih...
sesambil meneman tini beli set bilik tidurnya ...tumpang sekaki la ye :p...
hi3 ...jenuh menjawab ...
org beli perabot nih time nak kawen je ke?
adoyai....
mcm2 soalan kena jawab ...dari satu kedai ke satu kedai...
mcm2 soalan dok ada...hu3...

next week insyaallah projek make over bilik siap :p
hi3...seronok rasanya ...
projek make over ni sebenarnya dah plan lama ...
sejak lps hbs belajar lg...tp disebabkan asyik kena keje luar je...
so asyik bertangguh je la...saya beli rak buku yg ada 12 box...
sebab buku terlalu banyak...hu3...nk buang sayang sangat ...
harga satu3 buku tu mencecah ratusan ringgit pun ada ...
disebabkan sayang so belikan rak untuk nampak semuanya kemas dan cantik...
nasib la kan ...walaupun bilik kecik tapi kalau pandai adjust takde masalah kan?

hu3...minta diri dulu....
esok pagi saya ada meeting di pejabat agama daerah butterworth...
nak siapkan mental & fizikal untuk perbincangan esok ...
minggu ni jugak saya ada satu program dakwah bil hal di hospital sungai bakap...
kalau tak salah 24hb nanti....:)
wait n see aktiviti yg akan dijalankan nanti...
hope kolaborasi unit dakwah JHEAIPP & PADSPS ...
sedikit sebanyak akan membantu pesakit2 yg dalam kesakitan ...

opssss dah terlajak membebel ....:P
nanite...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...