.:...tamat sudah kisah perang cinta ♥ adamaya ♥...:.


tamat sudah perang cinta adamaya & dani...
hakikat yg tak nampak dgn 'mata zahir'...yang hak akan tetap berhak...
kesabaran adam terbayar ...bila maya mula sedar dari kesilapannya...
itulah hakikat manusia...
selalu nampak yang indah yang bukan miliknya...
yang ada di depan mata kerapkali dibiarkan begitu saja ...
tanpa menilai dan menghargainya...*kesilapan yang sering saya lakukan juga...

tak sia2 selama seminggu sy mengejar feri semata2 nk sampai awal di rumah...
utk menonton pengakhiran jalan cerita ni...
terasa seperti ada kaitan jalan cerita ini dgn kisah hidup sy...
dalam banyak2 watak...sy rasa...saya tak mampu untuk menjadi seperti lisa...
berkorban untuk membahagiakan adam..walau dirinya tahu...
adam sebenarnya adalah milik maya...
dan paling malang adalah dani...
melepaskan jasmin dan melupakan tanggungjawabnya terhadap anak2...
semata2 untuk mengejar maya yang telah menjadi milik adam ...
hakikatnya...ramai lelaki seperti 'dani' dalam dunia hari ni...



berakhirnya kisah adamaya...
menjadikan saya sedar dan semakin menerima takdir...
'CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI'
itu hakikat yang saya perlu terima ...
cuma saya juga perlukan ruang seperti maya...
untuk dilepaskan dan dilupakan dengan cara baik dan tenang...
kepada pihak yang berkenaan...

*berikan saya ruang untuk mencari diri ...
sy tahu tak mungkin saya akan dapat hilangkan kalian secara total dlm hidup ini...
sebab keadaan persekitaran yang 'mendesak'...
sy pohon... pd kalian dgn cr yg baik untuk tidak hadir dlm hidup sy buat masa ini...
dan sy doakan kalian bahagia dgn hidup masing2...
sy ingin undur diri...dari menjadi penghalang kisah cinta kalian...

*Only God knows ...segala hikmah yang terlukis....dalam cerita ini

♥t.a.b.a.h♥

::regards::
adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...