*♥* pantasnya perjalanan waktu... *♥*

sekejap saja kan masa berlalu...
pejam celik pejam celik...
kita dah menghampiri pertengahan november ...
lusa 10 ZulHijjah ...
tarikh sambutan AidilAdha bagi seluruh umat Islam di seluruh dunia ...

rasa mcm baru je habis menyambut AidilFitri...
dah nak sambut raya balik...
AidilAdha kali ni sy kira kurang meriah sikit sambutannya ...
adik saya di Kuantan tak balik...
student2 di kolejnya tgh exam...so lecturernya pun tak boleh bercuti la...
Acu saya sekeluarga masih di UK...
huhu aritu ingatkan raya haji acu dah balik...tiba2 acu extend lagi pengajian...
sayangnya Acu nak tinggalkan Wales ye...huhu...
ape2 pun moga selamat semuanya and acu balik dgn satu gelaran
"Dr. Abd Halim Bin Mohd Naam" :)

sempena AidilAdha ni minda saya dah ada beberapa perancangan prog ...hehe
saya dah tempah sebiji ice-cream cake sempena birthday angah terchenta...hehe
kebetulan pulak birthdaynya jatuh masa hari raya tu...17/11...
so dah order siap2...
thn ni saya tak ambil cuti tambahan...
beraya ala kadar saja...
pagi raya balik kampung sekadar untuk ziarah saudara mara terdekat...
dan ziarah pusara mak & opah ...
esok saya akan kerja di pejabat half day...dan half day lg bekerja di dapur rumah...hehe
mama saya tak bercuti...so tanggungjawab di dapur sah2 berpindah milik...
menu dah ada dalam kepala ...so just listing, buying and doing my routine ...:)
hopefully dapat cover everything esok...simple menu je...
nasi impit+kuah kacang+laksa :)

so selamat menyambut AdidilAdha ...
semoga barakahNya bersama kita

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...