*♥* cinta hati saya ... *♥*

alhamdulillah ...selamat sampai ke rumah jam 10 mlm td...
hari ni saya hadiri seminar 1 ummah 1 akidah di dewan millenium kepala batas ...
seminar itu seharian...9 am - 5 pm...

dan hari ni juga sy ada janji dgn cinta2 hati saya :)...
sy dah minta izin dr abg ipar utk bw budak2 kenit sy kuar shopping buku2 mereka...
habis seminar...saya ambil kakak & tentera2 kenit sy ke hasani bookstore sg petani...
habis urusan di hasani ..kami menjejak ke tesco & popular sg petani pulak...
agak letih ...tp alhamdulillah janji dah sy lunaskan...
segala keperluan utk ulangkaji musim cuti sekolah ni saya dah sediakan...

ditambah juga sebakul dua leteran td...
sy warning jugak...
kalau homework / latihan u/kaji tak siap ...
tak leh p tengok wayang dah lps ni...hehe...
kena ugut sikit...kalau tak diaorg main2 je...
school holiday thn ni belum merancang utk bercuti ke mana2 lg...
dgn keadaan cuaca yg tak menentu...
sy tak berani nak merancang...but insyaAllah...
ada angan2 nak p bercuti...nak relaxkan otak...nak relaxkan badan...
feel so tired ....

next program...on this saturday...27 nov 2010...
prog jatidiri anjuran JHEAIPP @ taman negara PP / pantai kerachut
huhu panjat bukit & naik bot...thats our activity...

okies mahu titun...nanite:)

*♥* my cinta hati ... *♥*



regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...