*♥* i'm back >_< *♥*

Alhamdulillah sy dah selamat sampai ke rumah tepat jam 7.20pm semalam ...
pertama kali memandu sendiri ke kuala lumpur ...
agak penat + neves jugak la...
thanks cik greenish sebab tak banyak buat hal...
nanti kita g jejalan lagi ye...
rasa mcm mimpi pun ada bila difikir2kan balik...hehe

waktu perjalanan pergi...kesihatan saya agak terganggu...
sakit tekak + period pain ...
tp saya gagahkan jua sebab kereta saya ditumpangi 4 teman2 dr JAIPP...
owhhh ya...sebelum terlupa
a lot of thanks my 2 lil bro...saifullah & jamil from jabatan mufti pulau pinang...:)
thanks sebab jadi pemandu pelancong akak...
nasib baik ada adik2 berdua...
perjalanan & perancangan dipermudahkan...
boleh tahan cerewet adik2 saya ni...
hehe memilih tempat tinggal...sampai kami boleh stuck 2 jam perjalanan...
ape pun dik..thanks...bangi memang best!

exam???
rasa mcm tak yakin...
huhu...saya tak meletakkan harapan yang tinggi ..
andai ada rezeki adalah...
kalau kandas ...saya bersedia untuk reseat lg thn hadapan...
banyak perkara yang sy perlu ambil perhatian...
kena hafal banyak lg hadis2 & ayat2 Al-Quran untuk kuatkan hujah...
sepanjang peperiksaan...
rasanya saya banyak jawab soalan munakahat ja *bab nikah & kahwin
kenapa soalan munakahat???
sebab keje saya sekarang mmg 100% berkaitan munakahat...
huhu...kena lebih banyak beri perhatian pada bab2 lain lagi lps ni...

selesai satu perjuangan...
nexxtttttttttttt assingment...
bos dah bg tugasan sebelum saya ke serdang...
kena buat pantauan keatas semua kelas KAFA & Fardhu Ain dlm daerah...
untuk persiapan sebelum sesi persekolahan thn hadapan...
dan untuk agihan peruntukan bajet thn 2011....
so unit pendidikan...bersiap sedia lah ye...
4 orang ustaz yang bakal dipanggil oleh bos kecik ni minggu depan...

thanks God 4 everything :)
Alhamdulillah ..dipermudahkan segala urusan dan dipertemukan dgn kebaikan ...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...