.: outstation again :.

okies ...
selesai seminggu yang pack dengan meeting, kursus dan kelas...
esok saya cuti...nak raikan majlis akad nikah sahabat baik saya tini. 
lusa 2/6 penuh dengan jadual kenduri kendara ...
then 3/6 saya akan bertolak ke Johor Baharu ...outstation again!
kali ni hampir seminggu saya akan berada di selatan tanahair 3-9 Jun ... 
untuk mengiringi qari dan qariah negeri pulau pinang yang bakal bertanding di peringkat kebangsaan 

serius 1st experience...
dan dalam ramai2 tak jangka pulak saya yang terpilih ....
alhamdulillah ...
jadual penuh belum dapat lagi ...apa yang dah dimaklumkan 
Majlis akan berlansung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Persada Johor. 

Doakan perjalanan pergi dan balik saya selamat ...
hopefully semuanya berjalan lancar 
ahad tu saya perlu bertolak seawal 6.30 pagi dr rumah sebb flight pukul 8.55 pg

Doakan juga kejayaan kontinjen negeri pulau pinang  
dalam Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan kali ke 55 bagi tahun 1433H/2012M

regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...