.: alhamdulillah :.

tak ada perkataan lain yang mampu saya ungkapkan tika ini melainkan 
Alhamdulillah ...Alhamdulillah dan Alhamdulillah :)
thanks Allah ...
segala urusan audit SIRIM untuk persijilan ISO & Syariah Complience
berjalan dengan lancarnya kelmarin ...
happy...sangat2 happy ^^,* tak terungkap dengan kata-kata 

taklimat penutup dari auditor kelmarin 
menjadi satu penanda aras untuk kami mempertingkatkan lagi mutu kerja  di PADSPS...
satu ayat yang sangat indah keluar dari mulut auditor semalam ...
" saya suka dengan teamwork kamu semua... very good "
dan untuk kesekian kalinya ...
saya kira saya perlu berterima kasih dengan semua team pejabat ...
dari Tuan PTA Ustaz Shafiee, pembantu saya ustaz Rahim, ustaz Azaki, Hj Shidi
Juruaudio merangkap technichian pejabat Abd Ninzam...
All mummies PADSPS kak zah, kak nisa', kak ayu, kak nana & kak azma ...
terima kasih atas sokongan ...
sanggup datang hari2 cuti walaupun terpaksa heret tentera-tentera kenit ke pejabat...
tak lupa juga untuk team qaryah & pendidikan ...
ustaz ku anuar, ustaz roslan che rus, iskandar, ustaz khursaini & ustaz syokri
yang sama2 sporting decorate pejabat untuk penilaian Syariah Complience...
last but not least...
syukran jazilan buat ayahanda-ayahanda saya...
ustaz humaidi, ustaz md noor, ustaz zolkhibri & ustaz hashim ...

pertama kali dalam hidup saya jadi assistant auditi ...
dan alhamdulillah tak ada NCR yang dicatatkan ...
yang ada hanya cadangan penambahbaikan sahaja ...
syukur ...pengalaman di tempat lama sangat membantu saya kali ini ...
kalau dulu di jabatan lama hanya 3 skop yang diaudit ...
kali ini skop yang ditetapkan oleh jabatan lebih luas ...
lebih kurang 9 skop di dalam unit undang-undang keluarga islam...
merangkumi khidmat nasihat & rundingcara... 

berbaloi 3 hari saya berkampung di pejabat ...
I lost my life ...3 hari saya keluar dari rumah jam 7.30 pagi ...
dan saya balik semula ke rumah jam 9 mlm keatas ...
agaknya hantu kat pejabat ni pun dah muak tengok muka manusia workaholic ni kan ...
he3....^^,*

so selesai cerita audit ...
masa untuk buat kertas2 kerja fatwa pulak ...
ada 2 baki paperwork yang belum siap...
he3 ...siapla mengadap komputer lak lepas ni ...

thanks Allah :) 

regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...