* sendiri lagi *

rentetan dari post sebelum ...
terima kasih yang diucapkan bukan atas sebab atau sesuatu yang menggembirakan ...
my dear liena i will update u later ya...

entahlah ...
rasa bersalah masih menyelubungi ...
tapi syukur alhamdulillah ...
dalam kekalutan saya menempuh pelbagai ujian ...
Allah takdirkan banyak perkara yang perlu saya lunaskan ...
minggu lepas saya sibuk dengan urusan Tilawah Al-Quran peringkat zon III ...
alhamdulillah selesai dengan jayanya walaupun sampai satu tahap
saya bekerja sambil heret kaki yang sakit ...

minggu depan ...esok la kan ...hi3
seminggu saya terpaksa berkampung di dewan sri pinang
untuk hadiri bengkel pelaksanaan pengurusan kesinambungan perkhidmatan (PKP)
2-6 April saya tak masuk pejabat ...
then 7-8 April saya akan bertugas pulak untuk Kursus Pra-Perkahwinan ....

hope everything akan ok ...:)
ya Allah kembalikan pelangi indah ...
selepas anugerah hujan yang Engkau kirimkan buatku ...

amin...

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...