* K.O.R.E.A *

saya bukanlah peminat k-pop ...
apatah lagi nak menggilai hero-hero hensem korea pujaan ramai hari ni ...
kenapa sy tulis tentang korea???
confius sebenarnya ....

Awal bulan april tempohari kami semua staff SUK terima maklumat melalui emel ttg
Program Pembangunan Eksekutif di Central Official Training Institute (COTI)
Republik Korea bagi Tahun 2012
mula-mula saya abaikan saja emel tu ... sbb rasa mcm tak berkaitan ...

sebelum saya ke Bangi minggu lepas
bos ada cadangkan supaya saya ikuti program tersebut ...
memandangkan english saya di matanya nampak ok ...*he3 ok ke ...broken english boleh la
dan bos minta saya isi borang dengan kadar segera untuk disokong ...
saya ingat bos hanya ajak2 ayam ...
bila saya tengok balik tawaran tu ...
tarikh untuk program tu macam tak berapa sesuai ...
9-22 september ...kalau tak salah...tarikh tu dah masuk musim orang pergi tanah suci...

hati berbelah bahagi...
kalau abah & mama pergi haji ...dalam masa yang sama saya pergi korea ...
siapa nak jaga rumah ???
fikir punya fikir...saya buat keputusan untuk beralah kali ni ...
sebab saya rasa haji abah & mama lebih penting dari program ke korea ni ...
balik dari Bangi saya banyak diamkan diri...
tak bagi apa2 feedback pun pada bos...
harap bos faham yg saya tak dapat join program tu ...
bukan tak mahu ...tapi tak mampu dr segi kekangan masa ...

kelmarin sekali lagi bos panggil ...
tanyakan borang yang dah diisi untuk dia sokong dan panjangkan ke pihak SUK ...
sekali lg lutut saya lemah ...
mahu atau tak ...saya ceritakan situasi sebenar ...
bos akur dengan keadaan saya kali ni...
tapi pesan bos ...kalau keluar offer tahun depan jangan lupa isi :p...

tak dapat nak gambarkan mcmana perasaan ni sebnarnya
gembira + terharu ...
sebab bos concern dengan program2 ilmiah untuk kami anak2 buahnya ...

sedih sebab tak dapat apply untuk program tahun ni ...
takde rezeki...maybe ada hikmah di sebaliknya kan ...

~mood bercampur baur~

regards
~adeqya8284~

Comments

Anonymous said…
sudahnya pergi ke tak?
* adeqya8284 * said…
lepas tahun 2012 tu diaorang offer untuk officer je ... so far untuk gred pen. pegawai dan kebawah belum lagi...masih dok tunggu2 lagi mana tau ada rezeki :)

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...