indah!

alhamdulillah kelmarin yang indah...
thanks miss liena...
shopping tour yang sangat happening...7 jam untuk 4 shopping complex...he3...
saya tak shopping sangat ...meneman ajer ^^,*...*kan cik liena kan he3

since khamis lepas saya dah mula jelajah 2-3 shopping complex...
untuk cari hadiah birthday encik abah ...
alhamdulillah finally dapat juga grab satu di jusco bandar perda, 
kebetulan banyak sale pulak minggu ni ...

pagi ni dengan mood yg agak swing ...
terasa sangat la segan nk g keje ...
bangun tgk jam 6.30 baru teringat pagi ni ada meeting karnival masjid ...
hu3 ...sabo je la ...pembuka minggu dah pening dengan meeting ...

menjelang petang bos saya sambung meeting di ibu pejabat ...
tinggalllah saya dengan 4-5 org staff yg lain sebab ramai yang sambung cuti hari ni ...
alkisahnya petang yang penuh aneka ragam ...
dgn kisah kaunseling, kisah ragam orang nak kawin, kisah audit iso ...
macam2 lagi la...

pening sikit bila dah terikat dengan jadual keje yg pack ni ...
minggu ni saya terikat dengan segala dokumen audit iso...
next week sirim akan turun ke pejabat pd 7,8,9hb mei...
10hb saya ada taklimat di komtar then 12 hb saya kena jaga exam...

selesai jaga exam saya ada dengar rumors kena outstation lagi ...
harap ia benar2 rumors sebab lokasinya jauh nun di selatan tanah air...
kalau boleh sangat2 la tak mau pi!
masuk awal bulan jun dah sah2 la kena prepare untuk karnival...
habis karnival sambung dengan seminar keluarga harmoni ...
then continue dengan sambutan bulan2 Al-Quran ...
sampaila ke penutupnya mlm nuzul Al-Quran ...

ya Allah mohon beri kekuatan untuk laksanakan tanggungjawab ini ...
insyaAllah i will try my best! 

chaiyork maria! he3 ^^,*
regards
~adeqya8284~


Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...