.: owhhhh! :.

aduyai pening kejap pagi ni ...
minggu ni assistant2 rundingcara saya banyak tak ada di pejabat ...
ada yang kursus, ada yang bercuti kecemasan sebab kematian ...
nak jadi cerita 3 hari ni macam-macam cerita pulak  yang datang ...

kelmarin datang seorang ibu, serahkan anaknya untuk dikaunselingkan ....
rekod pertama dalam daerah ...ibu hantar anak untuk kaunseling remaja ....
alhamdulillah berjaya apply teknik yang belajar dalam kaunseling kelompok sebelum ni ...
insyaAllah akan ada sesi susulan untuk bantu remaja tersebut...
risau juga dengan cerita2 remaja lari dari rumah sekarang kan ...
kalau tak dirawat takut makin parah jadinya ...

pagi ni ...awal2 lagi saya dah kena ambush dengan seorang perempuan....
suaminya berpoligami dan tak bertanggungjawab...
apa lagi keluar la kata-kata indah dari hati seorang insan yang sedang remuk rendam ...
macam2 kisah ...
Allahuakbar ...
mohon kekuatan untuk teruskan amanah yang dah dipertanggungjawabkan ni ...

saya dalam proses siapkan kertas kertas pembinaan masjid dan penubuhan qaryah sebenarnya...
tapi nampak gayanya kena letak sebelah dulu segalanya ...
dah caca marba dah ni ...

hari ni orang lain happy2 je kan tengok gaji baru ...
saya pun happy jugak ...he3 ...
tapi tu la... spoil segala mood happy saya.... hmmm

sabar maria.... sabar ...
(kunun....pujuk hati sendiri )

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...