Monday, March 5, 2012

help me!!!!!!!!!!

mood nak hepi2...
mood nak rehat2...
mood nak bercuti... cuti saya ada 40 hari lagi sape nak angkat tangan! >_<

owh bahagianya kalau dpt rehat2 kan sambil santai2...

malangnya semuanya dalam mimpi je kot ...
minggu ni kena keje keje dan keje lagi ...
saya kena keje direct seminggu sampai hari ahad ...
moga ada kekuatan yg mengiringi ...insyaAllah

mood flashback!
nak hepi2 macam dalam gambar ni ...
kami kembar tak seiras tapi dah satu saiz sekarang ...he3
dah tua2 pun dua beradik ni masih pakai baju kaler sama kan...
he3 saya suka...saya suka ...



chill ya!
motif letak gambar : dah lama tak hapload gambaq sendiri ...he3

~adeqya8284~

No comments: