fuhhh....

fuhh...
stand for sedikit perasaan lega dengan beberapa 'hutang' kerja yang telah dilangsaikan ...

alhamdulillah
selesai sudah kursus pra-perkahwinan kali pertama anjuran padsps
dengan kerjasama pusat islam usm traskrian....
seriously walaupun letih on call ke sana sini...
saya puas hati dengan performance semua ...

thanks a lot
untuk team padsps & pusat islam usm
terima kasih kepada ustazah rohayati atas kepercayaan yang diberikan ...
and also a lot of thanks to ustaz borhan & team atas kerjasama yang sangat2 superb ...
jazakallahukhairan kashira ...

banyak kejadian yang berlaku disebalik kursus pra perkahwinan ni...
saya selaku penganjur yang bujang ni pulak yg disogok dengan bermacam2 soalan
sampai gagap untuk saya beri jawapan pada persoalan2 yg diberi...
only God knows ...
ya Allah pohon kekuatan untuk segala yang ditakdirkan ...
saya tak mahu mendirikan rumahtangga ...
hanya kerana desakan atau tekanan daripada persekitaran mahupun dari pihak keluarga...
setakat ni masih boleh kawtim dengan family walaupun encik abah dah mula bising...
tertekan??? sedikit mungkin ...
harap ada petunjuk dalam menyelesaikan tekanan & kecelaruan yang muncul akhir2 ni...

sekarang masa untuk update blog dah terhad...
cik lappy saya rosak ...
dulu ada penasihat IT yang selalu ambil berat ttg cik lappy saya ...
sekarang urus sendiri faham2 je la kan ...
usia cik lappy saya pun dah masuk 6 tahun ...
dah masuk usia maksima sebuah laptop untuk digunakan ...
tgk la ...sedang berkira-kira samada nak cari pengganti cik lappy ataupun cik tabby ^^,*

ok la tak boleh nak mengarut banyak ...
keje bersepah2 lagi ni ...
curi2 masa je ni...
tgh buat kertas kerja pecah qaryah dan juga pembinaan masjid ....

* congrats to my dear liena ...hope you happy dengan dunia baru & tempat baru nanti...ada rezeki nanti...kami jengah2 ke universiti Al-Bukhary ya ...^^,*
* my dear fatin...jaga diri ya ...tak sempat nak jumpa si kenit Abqari lagi...aunty rindu qari...ada rezeki kita jumpa nanti ya sayang....

rindu semua

~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...