* thanks ayahanda! *

Alhamdulillah ...hari ni genap 6 hari kita melangkah ke tahun baru 1433H
dalam payah kita melangkah ...terus ke depan menongkah arah...
alhamdulillah dgn izin Allah sy masih dalam arena dakwah yang penuh dengan rencah...:)

dalam kekalutan saya menunggu utk ust hashim kembali bertugas ...
alhamdulillah...tiba2 saya tersedar ...
syukur ya Allah kerana sy dikurniakan ayahanda2 yang sangat penyabar dan sporting...
terima kasih yang tak terhingga buat semua ayahanda2 saya...
ustaz humaidi, ustaz mohd nor, ustaz zul & tak ketinggalan ustaz hashim sendiri ...
mereka tok guru saya...mereka juga tempat rujukan saya...mereka jugalah teman2 saya ...
bila ada diantara salah seorang daripada kita ditimpa musibah...alhamdulillah
kita berganding bahu untuk sama2 backup diantara satu sama lain...
inilah keluarga unit undang2 keluarga islam pej agama daerah sps...
terharu dengan komitmen semua ...terharu dengan keprihatinan semua ...
saya akui...sejak ustaz hashim terpaksa "bercuti" seketika....jadual kerja saya semakin pack...
kerja saya juga menjadi 2 kali ganda sibuknya ...
kerana terpaksa menyusun semula semua jadual akad nikah utk daerah...
alhamdulillah ...dengan bantuan semua ayahanda2 ...
waima dengan komitmen ust hashim sendiri...
sy dpt rasakan perkara yg rumit ...sangat ringan utk dipikul bersama ...
sy baru sedar...keakraban antara kami anak2 beranak itu ada...
terima kasih ya Allah...
dalam payah Engkau selitkan bunga yang sangat indah untukKu...:)
syukur ya Allah ...Engkau permudahkan urusan kami ...
untuk kami permudahkan urusan2 insan2 lain yang ingin membina masjid dan
ingin menyempurnakan sebahagian dari sunnah RasulMu ya Allah ....

p/s: Alhamdulillah jadual sehingga 11/12 telah siap diatur ...
esok masanya untuk sy kembali ke pulau aman
untuk setup program keluarga bahagia di sana ...

Pulau Aman here we come!

~regards~
adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...