* s.e.n.y.um ^^,*

dah agak lama sy tak membebel di sini...
sejak minggu lepas ...
agak sibuk sikit di pejabat ...
3 hari berulang ke penang...buat saya rasa sangat2 letih...
hari rabu mesyuarat unit rundingcara...
hari khamis mesyuarat sambutan maal hijrah...
hari jumaat mesyuarat HRMIS ...

haaaa....bersusun teratur semua kerja ...
esok dan lusa mesyuarat lagi...
esok mesyurat pengurusan peringkat daerah...
dan lusa hari jumaat... mesyuarat pengurusan peringkat negeri di masjid negeri...

otak rasa padat dgn mcm2 kerja minggu ni ...
ditambah satu dua ombak tsunami yang melanda dlm hidup...
awalnya ...
saya terkesan dgn keadaan stress ni...
alhamdulillah ...
segalanya terubat bila ada teman2 yang membantu ...
thanks my dear liena ...
ina selalu ada untuk maria ...
kita dekat walau jauh...:)
mysisjura ...
thanks a lot untuk kata-kata semangat...
sy masih perlukan insan-insan lain disamping saya...
sebagai penasihat...sebagai petunjuk arah ...
untuk saya terus buka hati menerima apa sahaja yang mendatang...

tak mudah untuk buka hati terima segala ujian yg mendatang...
tp kalau terus sempitkan hati...
terus murung dan terus memberontak ...
apa yang saya dapat?
saya juga yg rugikan?
ya Allah ...Engkau bukalah pintu hatiku ini seluas2nya ...
untuk menerima segala ujian yang Engkau kirimkan...

Ujian tanda ingatan ...tanda kasih Allah pada hamba2Nya...
^^,* Alhamdulillah ....
saya dah mampu senyum ...
senyum untuk dunia ...senyum untuk kebahagiaan hari esok ...
insyaAllah...

thank you Allah ^^,*

regards
~adeqya8284~

Comments

we need each other to be strong. without one, we tend to be weak. So let us help each other out!! bersatu kita teguh, bercerai kita roboh...betul lah kot slogan ni...hohoh.
* adeqya8284 * said…
hi3 betul la tu dear :)
thanks sebab ina selalu ada dgn maria ...terharu ...kita dekat walau fizikalnya kita jauh ...

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...