* azam baru, buku baru ...selamat tinggal kenangan.... *

Alhamdulillah...
dah selesai dua majlis sambutan Maal Hijrah 1432H semalam & hari ni ...(:*
sempat jenguk muka pada kedua2 majlis ...
walaupun tak tunggu sehingga kedua2nya selesai...

semalam di masjid perda...
selesai bacaan yassin & doa awal tahun...
saya, k.zah & k.ayu terus menjejak balik ke rumah...
kami perlu rehat utk seminar pagi ni :)...dan alhamdulillah ...
pagi ni...pagi2 cuti umum...
saya bersama k.zah & k.ayu jugak menjejak ke Bayview hotel...
utk hadiri seminar maal hijrah peringkat negeri...
Alhamdulillah banyak ilmu baru yg saya peroleh hari ni ...
ilmu tentang dunia & akhirat :) ...
wasatiyyah ^^ bersederhana dalam kehidupan...
itu satu keperluan dalam kehidupan kita hari ini...

dan hari ini ...
sempena hari pertama dalam tahun baru jg...
saya mula berazam...
berazam utk menutup diari lama serapat2nya...
mahu lupakan kisah2 lama ...
dan buka diari islam yg baru :)...

1431H melakar pelbagai warna suka & duka dlm hidup saya ...

suka duka dalam cerita kehidupan...
suka duka dalam cerita kerjaya ...
suka duka dalam cerita keluarga ...
suka duka dalam cerita masalah kesihatan...
suka duka dalam cerita pengajian...
segala2nya mengajar saya untuk lebih mengenal erti syukur dgn anugerahNya...

terima kasih...
Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Pulau Pinang
dan Pusat Kegiatan Guru Sg Bakap
...tak lupa pd teman-teman seperjuangan di BTPNPP & PKGSB...
N17... tangga pertama saya dalam bidang kerjaya
yg banyak mengajar saya erti sabar dan syukur dlm mencari rezeki ...
terima kasih dan saya akan merindui saat manis saya bersama kalian...

terima kasih...
RPPJJ & USM ...
terima kasih atas segulung ijazah yg saya impikan selama ini...
4 tahun sy nantikan saat manis ini...
dan alhamdulillah ...1431H menemukan sy dengan segulung ijazah impian...

terima kasih...
khas untuk seorang sahabat yg pernah sy panggil "pakcik"...
terima kasih atas persahabatan yg terjalin hampir 4 thn ini...
awak kawan yg baik, pendengar yg baik pd saya selama kt bersahabat...
segala kenangan sepanjang persahabatan ni...
akan terus menjadi kenangan dan semoga awak temui bahagia yg dicari...
maaf... atas KHILAF HATI yg terjadi...
sy terima segala takdir yg telah tertulis...
dan doa saya semoga awak terus bahagia dan dirahmati dunia & akhirat...
terima kasih kerana pernah hadir dan menjadi teman yg baik dlm hidup sy...

1432H...
selamat datang dan selamat menyinari hidup seluruh umat Muhammad tercinta ...
semoga tahun ni membawa seribu sinar kebahagiaan ...
buat saya, keluarga, dan teman-teman sy sayangi...

sy sentiasa berdoa dan mengharap...
agar muncul pelangi yg indah ...
selepas hadirnya guruh dan hujan yg telah mula menyapa pergi...

thanks Allah ...
untuk anugerah yang tidak ternilai ini...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...