* my princess.......^^*



Puteri kecil yg bersama sy di dalam gambar diatas ...
*Arysha Mazlin*
gambar ni diambil 2 tahun yg lalu...
waktu ni shasha masih tadika lagi... baru 6 tahun...
Arysha @ shasha anak kepada teman baik saya k.atie...

she's like my niece...
sangat manja ...dan kami agak rapat...
petang td sy singgah sebentar di rumah k.atie...
lama tak berborak bertanya khabar...
balik kerja ...lansung lalu ...terus saya singgah...

benar sangat lama saya tak luangkan masa dgn shasha dan adiknya mira
hari ni...rasa sgt indah...
dapat borak2 dgn k.atie...
dapat spend time dgn budak2 kecik ni :) ...so sweet...
sebelum sy balik...
saya sempat hantrkan shasha ke tempat mengajinya ...
ketika dalam perjalanan...shasha banyak berbual bertanyakan itu ini pd saya..
kami bercerita bukan saja hal2 sekolah...
tp soalan2 shasha dah menjangkau sehingga ke alam universiti ...
yes...my princess dah besar...:)...
cepatnya masa berlalu...shasha pun dah 8 tahun...

indahnya dunia bila lihat perkembangan anak2 begini...
walau dia bukan darah daging saya ..
sayang saya tak ada batasnya ...

shasha&mira...cik maria always luv both of u (:
belajar rajin2...mengaji pandai2...and jadi anak yg solehah ya ..(:*

kdg2 bila difikir2kan balik...
dimana keindahan sebuah kehidupan...
inilah jawapannya ...
anak2 kecil disekeliling kita....:)...
they are angel...who always want to make us happy and happy...

*serius saya sangat happy sampai boleh tersenyum sorang2...hi3^^

~regards~
adeqya8284

Comments

puteri shasha said…
terima kasih ye cik maria sebab bagi ucapan ni ye...
* adeqya8284 * said…
you are welcome my dear princess...^^ kakak dah pandai comment dlm blog...ok la tu...nanti kakak belajar pelan2 cara create blog ya (:nanti...kakak boleh buat blog yg lebih chantek dr cik maria ...^^

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...