*♥* R.I.N.D.U ♥♥♥ ........*♥*



♥ i miss them!!! ♥....huhu...

nov & disember dtg lagi...
rutin saya sejak 4 thn yg lepas ...since 2006 ...
setiap kali masuk bulan nov - december...
saya pasti akan bercuti panjang
untuk menghadiri kursus intensif di usm...

itu rutin 4 thn yg lalu...tp thn ni tidak lagi...
sobsob...rindu....rindu dgn teman2 saya...
rindu dgn lecturer2 ...rindu nak bg makan ikan dlm tasik USM...
rindu nk makan soto di desasiswa BAKTI...
owhhh saya rindu semua...
keadaan begini menguatkan lagi semangat sy untuk sambung belajar...
malangnya sy belum dapat penuhi syarat dr encik abah...
~abah said~ pastikan sah jawatan dulu sebelum sambung belajar~...huhu...
bilakah sy akan sah jawatan ?

dan bilakah pulak saya boleh sambung belajar semula??? ...
aduyai....

sejak seminggu yg lepas ...mata saya kembali kepada rutin 4 tahun yg lalu
masuk je pukul 3 ke 4 pagi sure saya akan terjaga dengan sendirinya ...
kalau dulu sesuai la ...
pukul 3-4 tu waktu2 study saya...
waktu2 saya buat peta minda, menghafal teori2...
tp sekarang kalau terjaga tu....tak banyak perkara yg boleh saya buat...
kalau baca buku pun leh tertidur semula dgn jayanya...
huhu...

rindu pada kenangan lalu...
God please send my love to all my beloved friends...
.: friends :. ~ miss u all~

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...