::Selamat Hari Guru::

Tanggal 16 Mei setiap tahun ,
termaktub sudah dalam kalendar negara,
ianya adalah hari penghargaan buat insan yang bergelar GURU.....

sempena 16 Mei 2009,
sy ingin lakarkan ucapan terima kasih yang tak terhingga....
buat guru-guru yang pernah menabur ilmu pada sy...

Guru pertama saya sejak saya lahir ke dunia...
pastinya mak tersayang....
terima kasih kerana mendidik dan mengasuh saya sehingga akhir hayatnya...
ilmu paling berharga yang emak curahkan...
pastinya ilmu agama yang emak bekalkan buat semua anak2nya...
semua anak2 mak khatam Al-Quran dengan mak...alhamdulillah....

Syukran jazilan buat semua guru-guru saya di Tabika kemas Nibong Tebal, Tabika Kemas Sungai Bakap, SK Sungai Bakap, SMKA Nibong Tebal, KUSZA (Kolej Ugama Sultan Zainal Abidin, Terengganu * Sekarang dah jadi UDM), dan tak lupa juga ....ucapan sekalung terima kasih buat semua tenaga pengajar di USM, Pulau Pinang...jasa kalian tak akan saya lupakan.....
Moga kalian berada dalam lindungan kasih sayang Allah ....
dan moga segala ilmu yang kalian curahkan menjadi pegangan buat sy hingga akhir hayat...

Buat seluruh warga pendidik di seluruh dunia.....
Happy Teachers Day......


Comments

UnGu VioLet said…
salam kenal.. salam ziarah..
* adeqya8284 * said…
Mar,

Thanks atas ziarah...salam ukhwah...:)

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...