::Waktu-waktu yang mencabar kewarasan akalku::

Sekadar luahan rasa...dan tak bermaksud untuk menyakiti hati mana-mana pihak.....

sejak akhir2 ni...byk ujian dan cabaran yang datang ...*tak mampu untuk describe disini
sebagai hamba saya sedar...siapa kita untuk menidakkan segala ketentuannya...
alhamdulillah..dlm sy tak sedar..ujian yang telah datang sbnarnya banyak mematangkan sy...
cuma sy bimbang sejak kebelakangan ni sy kerap rasa down...dan tak dapat kawal diri...
sy cuba cr ruang untuk tenangkan fikiran...
dan kini masih dalam proses untuk mencari ketenangan....

alahai ....
sy jarang beremosi bila menulis dalam blog ni...
tp kali ni sy surrender....
nak mengadu dgn kawan2 ....tak boleh selalu...
masing2 dah ada komitmen ....so tak boleh susahkan org lain..
akhirnya ..sy akan balik dgn cara sy tersendiri...
memujuk dan menyibukkan diri....
saya amat harapkan.....
sy kena outstation dalam masa terdekat....sy nak cuba selesaikan masalah yg ada perlahan2
dgn akal waras saya...yg bertunjangkan kesabaran....

Bila diuji sebegini....sy mula sedar betapa sayangnya Allah pada saya...
Setiap ujian yang dturunkan...pasti ada hikmahnya....

doakan ketenangan buat saya...

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...