::Program Pemuafakatan BTPN Zon Utara::


Alhamdulillah..... selesai sudah satu program...
sedikit letih tapi amat menyeronokkan....
macam pertemuan satu famili besar....amat happening..
pertemuan BTPN 4 negeri.... perak, kedah, p.pinang dan perlis...
dalam entry sebelum ni saya nyatakan yg sy akan hadiri mesyuarat....
sebab surat yang dihantar kepada saya adalah surat panggilan mesyuarat... elemen mesyuarat tu ada... cuma kurang sesuai untuk 140 org peserta...
dalam program ni jg kami kakitangan sokongan dapat jumpa dgn
Pengarah BTP yg baru
Datin Dr Siti Zaleha Abdullah Sani....
Banyak amanat yang kami terima........
insyaAllah...moga BTPN dan PKG terus cemerlang di bawah naungan datin....
dah lama rasanya tak masukkan gambar dalam blog ni...
ada sikit gambar waktu malam akhir...
malam pertandingan bowling .....
alhamdulillah kump saya dpt no 2.....
tp yang pasti sy tetap jadi striker longkang...hehe

bola yg sy baling selalu bg signal ke tepi.....hehe
ape pun saya enjoy malam tu.......amat seronok.....

Sebelum game bermula......
kak yati, atikah, kak sakeena & maria.....wakil BTPN P.Pinang


Team sebenar saya
Kak Ina BTPN Perlis, Naz BTPN Perak, K.Azi BTPN Kedah.....
*ada 2 hadiah sebab kak Ina menang best striker.....cayalah Kak Ina......

Ok la tak mau melalut lagi ....saya masih lg letih....
walaupun harini cuti rehat......

sy baru balik dr USM pukul 6 petang tadi.....urusan pendaftaran sem baru....
lepas balik dr USM singgah kat kepala batas jumpa tentera2 kecik saya...
pukul 10.30 mlm jugak br sampai rumah...
penat..... tp rindu dgn blog ni ...:)
regards




Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...