::Wajah Baru:::

I'm back!! sehari dua ni tak post apa2 pun dalam blog ni...banyak sgt perkara yang tak dijangka berlaku....kdg2 lain perancangan kita ..lain pulak yg jadi...adat la kan..kita hamba hanya mampu merancang....sebaik2 perancang adalah Dia...yang Maha Mengetahui lagi Maha Pengasih...
Pasti ada sebab perkara2 yang tak diingini itu berlaku kan..mungkin ianya sebagai peringatan buat saya untuk tak terus lalai dan alpa dengan keseronokan dunia....

Wajah baru!!saya nk keluar dari kepompong kegelapan....gabungan pink dan purple yang amat saya suka...;) pink warna kegemaran Rasulullah...lambang kasih sayang....tanda kelembutan dan kesucian hati....Purple..feveret kaler saya..;) warna ceria...gambaran diri saya *walau kadangkala ada juga waktu2 sedihnya...;(...

Jadual waktu final exam saya dah keluar... hampir menangis sy dbuatnya....mengenangkan jadual yang amat pack April ni...pertembungan jadual subjek semester 3 dan 4 buat saya hilang sedikit keyakinan untuk score thn ni...waktu-waktu mcmni baru terdetik sedikit rasa menyesal..salah sy juga ambil 2 subjek semester akhir dalam semester ni..konon2 nak ringankan beban untuk semester akhir...last2 jadi cmni...dah takde pilihan..kena hadapi jugak... Minggu pertama peperiksaan ....(8-10 April) 4 paper yang saya perlu hadapi dlm masa 3 hari ..jadual yg padat..pagi dan petang ..Moga dberi kelapangan dan kemudahan buat saya....

Itu je coretan hari ni....layan blog hari2 minggu.. perkara yang jarang-jarang saya lakukan....

regards::adeqya8284::

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...