::Bulan Kasih Sayang::

Kenapa Februari digelar bulan kasih sayang?adakah sebab jatuhnnya valentines day dalam bulan Februari?hmmm...saya sendiri tak pasti....secara peribadi saya yang lahir dalam bulan februari pun tak pandai untuk menzahirkan kasih sayang itu sendiri....tak kira la..dalam family ke, berkawan ke...sy sendiri mengaku..bab2 ni sy fail...apa yang saya tahu...kalau saya sayang seseorang tu....tak kira la family atau kawan, pasti saya selitkan insan-insan ini dalam doa saya....buat pertama kalinya dalam hidup....i try to show my love here......simple dedication for;

arwah bonda tersayang,
Mum........i misssss u so much.........
takkan ada pengganti....satu2nya bidadari dalam hati,


abah,
lelaki yang paling saya sayang dalam dunia....
tak ada yang lain....u r my hero ....


mama,
thanks 4 being a part of my life....

abang, angah & adik,
kalian sahabat dan teman gaduh sy....
i luv y'all

3 insan kecil kesayangan saya
ShahibHamdi::SyuraHanis::ShahazimHamdi
3 tentera nakal saya....buah hati ...madu dan racun....makcik sayang semua!

makyang::acu::acikmunah
ibu & bapa saudara yang rapat dengan saya....ma n abah kedua saya....

fatin:ada:ila:tini:eena:nur
teman sy dari dulu hingga kini,
saat2 jatuh bangun, sakit pening, suka duka ..kalian sentiasa di sisi.....kenangan bersama kalian sentiasa tersimpan dalam kotak memori saya


amirul, syakir,fairis,wanira,diana,shafida,shaha,etot,jalilah
My mentormentee buddy......thanks 4 the friendship...

miah::eta::aniey::elin::shela::has::kaksya::eton::shade::wani::dkny::diana
teman diskusi @ kolej yang dirindui, moga kalian semua bahagia dibawah lindungan kasih sayang Allah

ila.:k.na.:pah*syarifahnorliza
My exroomate @ KUSZA ketiga2nya org pantai timur.... ketiga2nya dah kawin...thanks 4 understanding, sharing and caring....

adik faiz, adik fahmie, fizul, nadeeya,nabila
teman2 yg masih di bumi anbiya'....bitaufiq wannajah..

sabariah::atikah::aizat
Teman di taska Graduan kecil....nice xperience...sweet moment..i miss that time..expecially my 2 noty boy...*irfan hazim & zainush aiman

k.nisa::k.jura::k.su::k.muni::k.keena.k.ira::k.yati::atikah::k.bedah:my 2 k.an*K.an & K.siti an::k.mas::k.shida::k.jan & khairiah
Teman seperjuangan tika diri ini baru kenal dunia kerjaya....thanks 4 the experience....terima kasih atas bimbingan dan tunjuk ajar...

hasnul::farid::k.finas::k.ina::eima::khaty::k.azima::k.jie
Teman-teman kursus paling happening satu masa dulu, thanks 4 the sweet moment...and thanks 4 this friendship

k.wawai;k.nita;k.rozi;k.ziyana;k.liza
Teman sekampus yang banyak membantu.....terima kasih atas bimbingan dan tunjuk ajar...moga kita sama2 boleh grad next year...

sekadar secebis coretan lambang kasih sayang saya buat kalian...ramai lagi yang pernah hadir dalam hidup ni...tak terhitung ramainya....buat semua teman2 diluar sana...terima kasih kerana hadir dalam hidup saya...terima kasih juga buat pengunjung2 blog ni....k.muni,k.dina*teman baru blog,adik faizul,si comel bihah,eimah......dan lain2.....

Saat roh masih di jasad....kalian tetap dalam ingatan...andai satu hari sudah tiba saat sy bertemu ilahi...hanya 1 yg dipinta...doa dan ingatan dari kalian...buat insan kerdil ini.......



::coretankasihsayang::
*mariatulshimacheembi*

Comments

Na Shari said…
jangan lupa selitkan nama akak (Kak Dina) dalam doa maria...
* adeqya8284 * said…
insyaAllah....sure k.dina...
teman2 sentiasa ada dlm hati maria...akak pun doakan kejayaan dan kebahagiaan dunia dan akhirat saya ya...;)
maria sedih n terharu plak ina baca blog maria yg satu ni..kuatkn semangat maria!! ina yakin maria boleh!! ina pun doakan maria dan kwn2 yg lain..sama2 kita doakan kesejahteraan dn kelapangan hidup sesama kita ya. semoga persahabatn kita kekal smpai bila2 Aameen..:)

*hugs n kisses*
* adeqya8284 * said…
Ina,
kadang2 kita tak tahu untuk hargai kehidupan anugerahNya..
bila kita kenangkan insan2 dsekeliling kita..i.Allah...
kita akan sedar..kita hambaNya yang amat bertuah dmuka bumi ni..
thanks 4 being a part of my life...;)

luv maria
Anonymous said…
nama jiran takde ke...no 20 jalan baong...huhu
* adeqya8284 * said…
bukan ade ke bosz...tu teman2 di egypt... =) memang la jiran..tp jiran jarak jauh..hehehe

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...