* Lecturer ku.........*

Dr. Norraihan Zakaria [04:07 PM]: Waalaikumusalam warahmatullah. Terima kasih kerana bertanyakan khabar saya. Selepas batuk 3 minggu, Allah uji saya dengan sakit di kelenjar mata & tekak. Saya tidak boleh melihat dengan lama di depan monitor pc, penglihatan saya menjadi kabur dan sakit. Banyak kerja-kerja saya telah tergendala termasuklah penyelenggaraan portal. Terima kasih kerana mendoakan saya. Doa yang sama jua saya panjatkan untuk anda dan keluarga. salam.
Diatas adalah keratan mesej balasan dr lecturer sy kelmarin...alahai Dr amat sayu sekali bila mengenangkan keadaan Dr..saya masih bayangkan keceriaan Dr dalam kelas waktu intensif tempohari..Saya dan rakan-rakan sentiasa doakan agar kesihatan Dr kembali pulih..Semangat Dr kami perlukan untuk terus berjuang dalam final exam nanti...Saya dan rakan-rakan berjanji akn berikan yang terbaik utk JKP212 nanti..thats my hope..saya amat risau dengan kepadatan jadual yg telah dikeluarkan...tp sy juga sentiasa harapkan saya masih punya peluang utk score "killer subject " yg sedia ada.....Ya Allah moga peluang itu masih terbuka utkku ameennn...

::adeqya8284::

Comments

Na Shari said…
Salam Maria,
Allah juga sedang menguji akak dgn didatangkan kesakitan gigi yang teramat sangat sedangkan gigi akak tak berlubang...Moral of the story...Gosok gigi sebelum tido...
Motif apakah akak merepek di sini?Hehehe...motif nak menyemakkan blog maria je....
* adeqya8284 * said…
My God..akak sakit gigi....sakit tu akak...huhu....sakit gigi ni org kata boleh bw sampai tahap boleh lempang org...huhu..mkn ubt ye sis..taking care..hehee..

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...