::My 1st Tag::

Tag from Kak Dina
  • Go to your photos folder in your computer.
  • Go to the 6th folder of photos.
  • Go to the 6th picture in that folder.
  • Put the picture on your blog and description of it.
  • Invite six friends to join the challenge.
  • Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Hehe..1st time kena tag..sblm ni pernah la tgk dlm blog kengkawan lain...kali ni giliran sy lak kena jawab..tag dr k.dina..sebelum jawab tag k.dina tu saya gelak dulu bila tgk gambar ini...ini lah gambar yg dimaksudkan......




Hehehe......sure org2 lain igt sy ni peminat doraemon kan....
Lokasi dalam pic ni adalah di QuenssbayMall, Penang...
masa ni ada sambutan hari krismas...seminggu doraemon n geng (nobita,sizuka,giant&sinyu) buat persembahan di Quenssbay...
enjoy dgn persembahan diaorg....ni gambar sebelum persembahan..time persembahan saya rakam dalam bentuk video..best jugak la tgk si doraemon tu jalan terkedek-kedek...
amat comel sekali..hehe
sebenarnya tak rancang pun untuk pergi tgk show doraemon ni...
secara kebetulan jer...nk lepas tension lps sy exam....
agak berat kepala masa tu sbb paper terakhir saya agak susah..
so decide dgn kwn2 utk lepak dekat queenssbay...
ni la cara saya lepaskan tension....jalan2 ambil angin luar...kalau difikir2kan kesusahan exam tu tak kemana kan...natijahnya akan tetap sama..yg pasti saya tahu saya dah usaha dan bagi yg terbaik...alhamdulillah saya punya kwn2 yg memahami..dan lebih kurang je kepala kitaorg...
itu gambar jarak jauh doraemon...saya lampirkan satu lagi gambar doraemon comel ni yang dah di zoom in...check it out....!!


sy belum pernah publish gambar2 ni...1st time sy keluarkan..kalau k.dina tak tag saya...doraemon ni akan terus sembunyi dlm laptop saya...hehe..saya dah jawab tag akak...


MyEm0.Com


betul ke camni?hehe...kalau salah tolong betulkan yer...
Thanx k.dina!!!

regards::adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...