Edisi sakit itu datang lagi...

Sejak dua malam lepas...
saya dibelenggu sakit yang agak kronik dari bahagian pinggang ke leher...
sakitnya mcm period pain tapi dua kali ganda lebih sakitnya...

Saya tak tahu daripada mana puncanya sakit ni...
rasa mcm nak tercabut nyawa aja...
semalam usai solat isya'
berpeluh-peluh saya jadinya...
air mata saya tumpah tanpa sedar...
solat 4 rakaat amat menyeksakan... teramat la sakit
saya gagahkan jua setiap pergerakan walaupun perit
pg ni datang pejabat pun gagahkan diri sebab kena buat persiapan meeting untuk bos...

Lately saya akui...
stress saya di tempat kerja bertambah-tambah dengan kehadiran ahli baru di pejabat...
saya tak tahu di mana silapnya...
terlalu banyak aura negatif yang dibawa ke dalam keluarga saya di pejabat 
apa yang saya boleh kongsikan di sini 
bukan saya sahaja yang merasai aura negatif beliau...
satu tahap dia juga beri tekanan kepada rakan-rakan sekerja yang lain
dua minggu lepas
ada staff lelaki yang dtg mengadu masalahnya...
sampai menangis tersesak-esak di hadapan saya...
bila ditanya apa masalahnya...
dia cuma jawab... 'dah tak seronok kerja sekarang ni'
alahai hati sabarlah...
jangan marah-marah... jangan bebai-bebai... stress jadinya nanti
stress dan marah ini sebenarnya mengundang sakit dan perasaan yang sangat tidak best!
saya tak suka datang ke pejabat dengan perasaan begini
tak mampu untuk saya ungkapkan yang saya juga tidak suka dengan kehadiran warga baru ini...
:( :( :( :(:(
nak menangis dah takde airmata
nak komen lebih-lebih pun buat menambah dosa...

Tuhan beri kekuatan pada saya dan rakan-rakan untuk terus bertahan 
Tuhan beri kami ketenangan dan jauhkan kami dari segala tipu daya syaitan.
Tuhan,
saya masih bertahan di sini kerana kakak-kakak dan abang-abang saya
saya sayangkan keluarga ini...
moga Allah lindungi kami dari fitnah dan hasad manusia yg keji :( 

regards,

adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...