*moga dipermudahkan segala urusan ....*

alahai mood ...
datanglah balik ...
kemana la hilangnya mood saya seminggu dua ni ...
serius ada perasaan tak best yang menyelinap di hati...

saya tahu saya tak sepatutnya bertindak sedemikian...
(hanya saya yang tahu apa perkaranya)
tapi saya terpaksa...
rasa seperti maruah ini dipermainkan ja walaupun 
perkara tu rasanya kecil saja...
Ya Allah permudahkan urusanku ...
moga kekalutan ini kembali tenang ...
saya hormati dia seperti tuan guru...
dan saya harap saya akan hormati dia selamanya sebegitu ...

ok tutup cerita yang tak best tu ...
minggu ni ramai konco-konco saya bercuti ...
kak zah bercuti ke Krabi ...esok balik la ...hi3 
adik saya si daud sambung cuti konvo + interview sampai hari rabu ...
(ntah-ntah tak lama dah daud di PADSPS ni ...sbb dgr2 panggilan guru j-qaf hujung bulan ni)
takpelah untuk kebaikan dia, 
sbg kakak sy doakan semoga dia terus berjaya kelak  :)

minggu depan turn saya pulak ye on cuti seminggu :) 
insyaAllah moga dipermudahkan segala urusan...
1-3 disember saya, abah, mama dan budak kenit kenot akan ke seremban 
untuk majlis kenduri azam, anak pakngah ...
3 hb balik dr seremban abah akan drop saya di bangi 
untuk join pulak acu ke Kenyir ...
kali kedua ke pantai timur tahun ni...
hopefully dapatlah mencari ketenangan di sana...
saya rindukan desiran air yang punya seribu satu keunikan ...
asalnya plan nak ke langkawi...
tapi bila fikir2kan balik kerap sangat ke langkawi ...
dah la langkawi tu tempat lagenda dulu-dulu kala
baik la cuba lupakan kejap desiran ombak laut langkawi ...
nak beralih arah ke deruan air tasik buatan manusia pulak ...
moga dipermudahkan urusan kami di sana nanti ...
4-7 disember... kenyir i'm coming....
amekkaw....cuti la sepuasnya ...
(yang saya tak puas hati time saya cuti, bos pun apply cuti jugak...hadoiiiii!)
ape-ape jelah asalkan masing-masing bahagia :) 


*harapnyabukanlahindahgambardarirupa*
kenyir i'm coming

regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...