congrats bro!

bila bermula ja musim cuti skoolah ...
maknanya bermula juga musim kenduri kendara 
untuk meraikan majlis perkahwinan ...
kereta saya sekarang dah mcm kedai hadiah bergerak...
actually..
saya suka untuk belikan hadiah  
sebaik saja saya terima jemputan perkahwinan 
dari kawan2 atau saudara mara....
dah beli awal...mana la tak penuh bonet kereta kan ...:)

bukan apa ...
takut last minute lupa ...
kalut kot jadinya >_<...
so untuk keselesaan baik saya shopping awal2 :) 

congrats lukman! 
adik saya paling sempoi dan rajin...
kami satu jawatan tapi lukman bertugas ibu pejabat 
di bahagian undang-undang keluarga islam ...
sejak sebulan lepas lagi dah dia warning...
tarikh saya kenduri sila kosongkan dari apa2 aktiviti...
tak datang siap! ...hi3 
alhamdulillah selesai dengan meriah & tenang majlis kelmarin ...
lepas ni hilang la lagi sorang adik yang suka tolong & menyakat saya...
dengar2 perancangan lukman nak berhijrah ke kl lepas kahwin ni ...
semoga kekal ke akhir hayat 
dan selamat bercinta hingga ke syurga ya dik :) ... 



*lukman harisafandi & shazlina yang diraikan*

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...