*phew.....!!!*

Alhamdulillah ...
only God knows my feel now ...
>__________________<...boleh senyum sampai telinga *wink3*
lega sangat2 ...
finally dapat juga siapkan fail meja untuk PPHEI unit rundingcara & PHEI unit rundingcara ...
saya diberi tugasan untuk buat fail meja tu 2 minggu lepas oleh Pen. Pengarah ...
kekangan kerja di pejabat & kerja-kerja luar buat saya hilang arah kejap...
mana nk layan client yg dtg di pejabat, nk turun padang untuk keje2 luar lagi ...
tak cukup kakitangan jadinya ...
kelmarin ...tanpa gangguan dr mana2 pihak ...
alhamdulillah berjaya juga siapkan 2 dokumen penting tu ...
now sedia diaudit ...insyaAllah ...hope everything akan ok ...sebab auditinya kali ni adalah bos...
*selamat makcik!....he3....

bercerita ttg rundingcara & khidmat nasihat ...
lately sy banyak terima feedback dr kawan2 ...dr saudara mara ttg kerjaya sy ni ...
*even dah 2 thn kan saya berhijrah ...^^,*
ada yg terkejut ...ada yg ok2 jer...ada jugak yg mcm tak puas hati...
tak ketinggalan ramai jg yg support *thanks a lot^^,*
ayat2 klise yg selalu keluar dr mulut diaorg...owh ...
buat keje kaunseling ye? u pun belum kahwin mcmana u nak kaunseling org?
dulu2 makcik sentap jugak ...he3 ...sekarang dah lali ...
alhamdulillah saya rasa...
saya dan rakan2 unit rndingcara ...
dah menyumbang sesuatu kpd perkembangan keluarga negeri/negara...
baru2 ni dlm mesyuarat bersama ketua pendaftar negeri ...
kami terima feedback yg baik & positif ...
walaupun jumlah perceraian dikhabarkan semakin meningkat di seluruh negara ...
pulau pinang adalah antara pemegang ranking % terendah ...
alhamdulillah ...masing2 boleh menarik nafas lega setakat ni ...
tp kadangkala ...saya susah hati juga ... bila mengenangkan kes2 yg berat ...
sy & team ...harus punya mentaliti yg tinggi untuk tanggung 1-2 risiko yg tak dijangka...

Alhamdulillah saya semakin sayangkan kerjaya ni ^^,*
saya semakin dekat dengan client2...
saya semakin dekat dengan anak-anak qaryah & masyarakat...
alhamdulillah terima kasih Allah ...
Engkau jauhkan ku dr sifat2 riak, angkuh dan bongkak...
* kadang2 terasa juga diri ni macam dah banyak berubah je...

to all my dear friends ...kalau agak2 nampak saya dah berubah tu ...sila2 la tegur ya ...
saya terbuka dan sedia ditegur ...tak ada manusia yg sempurnakan kan??? ^^,*

Alhamdulillah syukur ya Allah ....

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...