* buku baru ...dunia baru *

Alhamdulillah...

hari ni genap 5 hari kita melangkah ke tahun baru 2012
sekejap je rasanya masa berjalan ...
pejam celik pejam celik ...dah nak habis seminggu

minggu ni kelam kabut sikit...
banyak perkara yang kena setup sempena tahun baru...
agak jammed jugak bila time tahun baru ni juga la bos nk bercuti ...adoyai...
tp alhamdulillah dlm masa yang sama sy syukur ...
sebab assistant baru dah mula lapor diri ...
welcome to PADSPS ust rahim ...
hope kita dapat bekerjasama dgn baik dlm menguruskan pejabat ...

minggu lepas sy terima tugas baru dr bah. undang2 keluarga islam
untuk pikul amanah sebagai setiausaha j/kuasa pelaksana kursus kahwin
peringkat daerah sps ... berpeluh jugak kejap bila fikirkan hal tu...
everything kita yang kena setup di peringkat daerah...
sebb lesen dr syarikat yg mengendalikan kursus dah ditarik balik atas beberapa alasan
maka dgn rasminya kerja kami di pej agama pun makin bertambah ...
no more weekend ...sbb sy juga perlu bertugas pd sabtu dan ahad...
* hu3 dah clash dgn jadual memantau kelas saudara baru
harap saya mampu untuk pikul amanah yg dah diberi
sebab saya dah terasa bahangnya ...
sangat2 letih sebab otak non stop berfikir masa ofis hour...
rutin baru ...balik keje jam 6 - 6.30 keatas ...saya akan berehat sepenuhnya ...
no more tv...no more music ...otak dah tak mampu untuk cr hiburan untuk berehat ...hu3

minggu depan ...
sy akan lalui satu lagi pengalaman baru...
iaitu proses pemindahan kubur yang terbiar...
alhamdulillah kami dapat feedback yang sgt baik dr j/kuasa qaryah sg setar ...
terima kasih kpd prof madya dr mokhtar, pengarah pusat arkeologi usm
yg sudi turun padang hingga ke nibong tebal untuk proses pemindahan ini ...
sedang berkira2 untuk turun padang bersama atau tidak sebab ...
kalau saya pergi ...sy seorang je perempuan ...
dan risau ...sebab saya baru sahaja pulih ...
harap dapat buat keputusan terbaik untuk tugas ini ...

2012 membawa umur saya ke angka 28 ....
omg!... adakah kini masanya???
pusing keliling kejap dgn satu dua perkara yang berlaku awal thn ni ...
doakan yang terbaik untuk saya ...dunia & akhirat...
tak mudah kan untuk kita buat keputusan ...
untuk satu perkongsian ... terutamanya bila melibatkan hidup dan mati ...
cinta & kasih sayang ...tuhan je yang tahu segalanya ...
terima kasih kepada pihak yang memahami kekurangan diri ni ...
bukan mahu menolak takdir ...
tp beri saya peluang untuk mekarkan dulu cinta yang hampir mati dlm dlm diri ini ...
thanks to ayahanda2 saya yang bantu bantu saya polish kembali minda ni ...
sy pegang pada takdir...kalau jodoh tak kemana kan?

insyaAllah kita sama2 doa ...
moga ada pengakhiran yang manis dalam pencarian ...
pemilik takhta cinta ke-4 saya ...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...