*dunia...dunia...*

saya baru lepas menelan sebiji actifast akibat laporan2 yang melambak diatas meja hari ni ...
pagi td lbh kurang jam 9...
saya keluar dr bilik dengan senyuman lepas siapkan laporan akidah utk dihantar ke unit dakwah
belum sempat saya menghela nafas ...
iskandar masuk ke bilik saya dengan muka pucat lesi...
"kak ...masalah... pemohon dah ada 'isi' "
saya cuba bertenang ... "panggil dia masuk jumpa akak"
berhadapan dengan kes2 keterlanjuran bukanlah satu perkara yg mudah ...
alhamdulillah selesai dengan baik dan majlis perkahwinan akan cuba diuruskan secepat mungkin...

selang 5 minit ...tn hj shidi ...cc pejabat masuk ke bilik bw 2 pucuk surat ...
'makluman kes rogol'
termenung 5 minit ...kemudian terus cr ninzam assistant saya utk cr idea selesaikan kes ni ...
selepas berbincang ...kami sepakat utk panjangkan kes tersebut ke bahagian pnguatkuasaan ...

Ya Allah sehari yang punya pelbagai cerita ...
takut ...terkejut...terkesima ...
ya Allah peliharalah hati ini ...
lindunginlah kami dan ahli keluarga kami dr ujian-ujian yang berat sebegini...

amin...
regards
~adeqya8284~

Comments

hi blogwalking.....nice blog....if free dont forget to follow me at http://sweetahlolipop.blogspot.com/
myzamar said…
wah....fail punye pasal sampai telan panadol ker...
* adeqya8284 * said…
syafiqah ...thanks for coming dear ^^,*
myzamar ...he3 satu fail satu laporan ...satu laporan 3-4 pages ...pening mengarang ayat tua2 ni ...hik3

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...